Gå til innhold

Dere som ble gravide fort


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som ble fort/raskt gravide første gang,hvordan var andre gang?Gikk det like kjapt som første.eller tok det lenger tid?

 

Ble raskt gravid med første(en mens etter p-pille slutt,så satt den)

Har begynt å tenke på en til,men har vel ingen garanti for at det skal gå like fort da...

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, akkurat like fort..

Denne gangen rakk vi ikke engang å planlegge sånn skikkelig! ;)

 

Lykke til!

Skrevet

Det trenger ikke gå tregere andre gangen heller da...Her tok førstemann 11 mnd mens andremann satt etter 3 mnd!!

Skrevet

Med nr 1 så tok det ca 1,5år :-S men viste seg at jeg hadde stoffskiftesykdom også da så. Med nr 2 så tok det 3 forsøk så var jeg gravid ;D Planlegger nå nr 3 men ingenting har skjedd siste 2 gangene. Men alle gode ting er 3 er det ikke det de dem sier ;P ,

Skrevet

Nr. 1 satt på andre pp.

Nr. 2 slet vi med, hun satt på 13ende pp og første pergokur.

Skrevet

Jeg har ikke brukt hormonell prevensjon på flere år da, så jeg vet ikke helt hvordan det blir etter p-pilleslutt, men jeg ble gravid på første forsøk første gang og på første igjen denne gangen. I mellomtiden ble jeg også gravid den eneste gangen vi glemte å hoppe av i svingen(endte i SA), så jeg tror vi er en bra match:)

Skrevet

første: 1pp

andre: hadde vært så syk, så trodde ikke jeg var fruktbar, så ca 1/2 pp

Skrevet

1.gang: 1 pp ( mistet)

 

2.gang: 7 pp - ble mamma året etter :-D

Skrevet

Fort alle 3 gangene, prøvde ikke engang de to første gangene. ;o)

Skrevet

Nr. 1: 1 år.

Nr. 2: 15 mnd.

Nr. 3: Første forsøk

Nr. 4: Første forsøk

 

Lykke til!!

Skrevet

Jeg har blitt gravid på første forsøk tre ganger. Den i midten endte i spontan abort, men jeg ble gravid igjen uten å få mens først. Så jeg er visst ganske så fruktbar ja :o)

Skrevet

Begge våre satt på første pp etter p-pille slutt.

Gjest Sauen - preggers
Skrevet

Første gang jeg ble gravid brukte jeg ikke prevensjon i en måneds tid, ble gravid etter en voldtekt, var da 17 år.

Andre gang jeg ble gravid var ikke planlagt, var en glipp i prevensjonen og ble gravid med en gang. resulterte i jenta jeg har nå=) var da 19 år.

Tredje gang jeg ble gravid var planlagt, ble gravid i 1pp. var 21 år, er nå 15 uker på vei.

Skrevet

Vi snakket om å få barn sammen i mai 06, i juni 06 var jeg gravid.

Sluttet å amme i des 07, slutten av jan 08 jackpot nr 2.

Så det gikk slag i slag for å si det sånn!

Skrevet

var gravidca 5 dager etter p pille slutt....er veldig lett montagelig... samme med 3 mann, ble kjapt gravid...

 

Skrevet

Første gang glemte å ta p-pille.Hadde sex 1 gang den mnd.Mange år siden.Endte i SA

2 gang 3pp..

3 gang i 1 pp.Endte i SA

Skrevet

andre pp første gang, men gikk på første forsøk andre gangen ja

Skrevet

første tok 1 pp, andre tok 2 pp, men endte i SA, hadde en mens etter SA, og så var jeg gravid igjen med vesla vår :)

Skrevet

Ja gravid på første forsøk alle 4 gangene (to av de endte i spontanabort).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...