Gå til innhold

ang disse stikkingene i underlivet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste om disse i et tidligere innlegg for en liten stund siden. Da var det noen som hadde hørt av jm at dette var nerver i bekkenet som kommer i klem når babyen beveger litt på hodet.... Kan disse stikkene da tyde på at hodet har kommer så langt ned i bekkenet at det har festet seg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dessverre ikke svare på spørsmålet ditt, men lurer på om det er disse smertene jeg har kjent to netter på rad. Har våknet av vondt i bekkenområdet, noe som har vart i ca. 10 minutter hver gang. Var nesten litt engstelig det kunne være forvarsel på premature rier eller noe... Hodet har iallefall ikke festet seg her i gården. Var hos jordmor i går, og det var etter første natt med disse smertene.

Noen andre som vet?

Skrevet

Jeg har hatt disse stikkingene i snart 6 uker nå, men hodet er ikke festet enda. Er i uke 37 nå. Nevnte det for jordmor sist jeg var der, og ho sa det mest trolig var livmorhalsen som ble presset på og nerver som kom i klem. Har hatt mindre stikkinger siste dagene, og mistenker at hodet nå er bortimot festet. Var hos legen på mandag og da var det ikke helt festet sa ho.

Skrevet

SÅ lenge hodet ikke er festet så klarer jo ikke baby'en å snu og vri på hodet nedi bekkenet... men disse plagene du skriver stemmer overens med mine... var på ul på torsdag og fikk da levende bevis på hva som forårsaket disse stikkingene i bekkenet ja... for der inne i magen min, i bekkenet lå min lille prins og "ristet/vridde" på hodet som om han nektet på noe... *ler* og jeg samtidig kjente disse smertene så klart..! Måtte bare le da... :D

Min er ikke festet altså ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...