Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Tenkte vi skulle gjøre det i kveld, så kan snuppa få pynte det i morra, men jeg husker ikke hva man bruker til å sette det sammen med... Vet mamma pleide å bruke noe sukkergreier. Var det bare smelta sukker tro?? Smakte jo driiit da... Kanskje det finnes noe som smaker litt bedre man kan feste det med? Evt er det kun å smelte sukker, ikke ha i noe annet? Blir veldig glad for hjelp!
Sjokoladekaka Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Smelta sukker, litt brunt, men ikkje brent:)
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2008 Okei, da blir det det. Trenger man mye?
-MtG- Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Tykk melis blandet med eggehvite i stedet for vann. Blir sterkt og fint og godt å spise etterpå
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2008 Åh, supert! Tusen takk!
Septemberstjerna og Martine Skrevet 5. desember 2008 #7 Skrevet 5. desember 2008 Et supert tips er å pynte det FØR du setter det sammen. Så renner ikke pynten nedover. Jeg smeltet sukker... Det er vel godisen på huset som frister mest, ikke "limkantene".
Mersa og gutta <3 Skrevet 5. desember 2008 #8 Skrevet 5. desember 2008 Vi bruker og melis med eggehvite, var noen som sa at smelta karamell gjorde susen og. Men du, er lettere å pynte huset når det ikke er satt sammen, og heller "fin pynte" når det er ferdig satt sammen!
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. desember 2008 Hmm... ja, det er sant, lurt! Takk for tips!
Mersa og gutta <3 Skrevet 5. desember 2008 #10 Skrevet 5. desember 2008 Berre hyggelig :-) Jeg skal straks igang å pynte pepperkakehuset her...Gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå