flypapir Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Jeg har vært sykemeldt lenge av ulike årsaker (bekkenløsning, kynnere samt en sjef som har vært motvillig til å tilrettelegge), men har hele tiden hatt en del energi. I tillegg har bekkenet oppført seg utrolig mye bedre enn sist svangerskap og jeg har dermed bare kost meg de siste mnd av svangerskapet.. Men nå, de siste dagene/den siste uka virker det som om kroppen brått har blitt tømt for all energi. Orker ikke´no! For å ha litt energi når mann og barn kommer hjem på ettermiddagen må jeg ta det helt med ro hele dagen, ellers er jeg tappa. Er som om man har influensa eller noe, for hele kroppen verker og alt tar på... Har 6 uker igjen til termin og regner med at dette er kroppens måte å gjøre meg klar for den forestående fødselen på, har derfor ikke så stor tro på at energien skal blusse opp igjen... Noen som har det likedan? Ble det bedre eller må man bare innfinne seg med at man ikke orker så mye og heller glede seg til det hele er over? Beklager all sytingen. Har det jo i grunn veldig bra, skulle bare ønske at jeg hadde litt overskudd!
Lille_Sebastian :D Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Er slik her å, og har 4 uker igjen til termin, vært sliten hele svangerskapet jeg da, men nå har jeg hatt masse komplikasjoner igjennom å da, men jeg tror jeg bare må innfinne meg att det kommer til å være slit mye frem til den lille kommer.. Men begynt på akupunktur nå jeg da, ikke bare for modning, men også for att jeg skal spare litt energi frem til fødselen...
flypapir Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2008 Litt feil å si, men godt at det er flere... Akupunktur er jo genialt. Har tatt det noen ganger jeg og, men har nå pause frem til den 19. da han skal begynne med modningsakupunktur. Håper virkelig han kan sette noe energifremkallende også da...
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Jeg har vært i jobb fram til for 2 uker siden, da sa det stopp, både for bekkenet og formen. Ble sykmeldt 60 % fram til perm som begynner mandag. Er veldig sliten, og ihvertfall nå som jeg har vært syk en uke med lite søvn o.s.v. Blir litt redd for å ikke ha igjen noe energi til babyen kommer jeg...blir jo utslitt av å sitte å skrive dette:o).Det er jo meningen man skal bli enda mer sliten etter fødselen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå