-MtG- Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Jeg begynte med mammabukser i uke 8-9. Da var de gamle buksene trange og ubehagelige.
flypapir Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Tidlig... Folk kunne se jeg var gravid når jeg var 9 uker på vei. Var vel helst mest luft, men klarte ikke å lyve meg bort fra den lille spira hvertfall...
meg & to små vampyrer Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2008 Tidlig ja, ' Når er det magemusklene begynner å gå til sidene igjen. Husker du det? Jeg fikk mage sånn uke 16-17 sist...
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 jeg merket at den kom allerede i uke 8-9. i uke 12 kunne man tydelig se en liten kul.... du kan se bilde på bloggen m in hvis du vil:) www.midtpunktetmitt.blogspot.com men du må helt tilbake til september for å se uke 12:) mener jeg å huske...
-MtG- Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Jeg husker ikke helt med magemusklene, men det var mye tidligere enn første gangen ihvertfall:) Merkelig det der, men litt moro også
Silje og Vaniljebollene Skrevet 5. desember 2008 #7 Skrevet 5. desember 2008 Jeg er 21 uker på vei, og ingen klarer å se at jeg er gravid. Til og med når jeg sier det, ser de bare rart på meg. Selv om den er blitt litt større, ser den ikke noe særlig gravid ut. Sist gang var jeg faktisk ca 28 uker på vei før det gikk an å se det, men jeg ble svær tilslutt likevel. Og babyen var over 4 kg.
meg & to små vampyrer Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. desember 2008 Hmmmm. jeg husker ikke heller nemlig. Og vil ikke ta rette mageøvelser om de snart deler seg.
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #9 Skrevet 5. desember 2008 Rundt uke 9-10 tror jeg det var. Med nr 3 kom den rundt uke 8. Denne gangen er jeg nå altså ca 5 uker og har allerede måtte gå med knappen åpen i flere dager! Helt utrolig at det går an...
-MtG- Skrevet 5. desember 2008 #10 Skrevet 5. desember 2008 Men du kan jo bare kjenne på magen da, og musklene har delt seg. Har de ikke det så kan du jo fortsette med mageøvelsene:)
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #11 Skrevet 5. desember 2008 I uke 12 hadde jeg fått en liten kul på magen.
ScaryMama Skrevet 5. desember 2008 #12 Skrevet 5. desember 2008 Oppblåst mage allerede i uke 8. Er i uke 12 nå og den er enda ikke en ordentlig gravid mage, men større er den absolutt.
meg & to små vampyrer Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #13 Skrevet 5. desember 2008 fin mage midtpunktet:) Det syntes i uke 12 ja.
meg & to små vampyrer Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #14 Skrevet 5. desember 2008 Ja, for det prøver jeg på. Kjenner etter når jeg ligger på ryggen med en halveis mageøvelse på en måte. Hvor bredt er det mellom om de har begynt å dele seg da? Jeg kan kanskje presse en finger mellom de midtdelene...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 5. desember 2008 #15 Skrevet 5. desember 2008 Jeg har større mage en tidligere nå.. men ikke så stor at folk som ikke kjenner meg veldig godt og vet tør og spørre om jeg er gravid.. Har sf mål rett under normalen.. ( grønne feltet ).. I uke 20 nå med andremann.. =) Hadde større mage med førstemann..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå