Gå til innhold

Mage andre gang dere ble gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kom den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den kom så og si med en gang.

Var veldig oppblåst i starten, men den skikkelige gravid magen kom vel rundt uke 15 tror jeg, da var det ingen tvil, kunne ikke skjule det for noen.

Skrevet

Såå seint? :) utålmodig. He he.

Vet du når magemusklene deler seg? Eller hvordan jeg kjenner det?

Skrevet

Jeg er snart på vei til å få mage selv her..

12 uker til mandag..!

Forrige gang fikk jeg ikke skikkelig gravidemage før jeg var

5-6 måneder på vei..! Helt sykt forskjellig, altså..!

Fødte for 15 måneder siden.

Skrevet

10,5 uker i dag, ikke antydning til mage nå som oppblåstheten har gitt seg.. :o) Fikk ikke synlig mage forrrige gang før jeg var bortimot 6 mnd.

Skrevet

jeg er gravid for 2 gang, og magen kom ca rundt uke 17...

magemusklene begynnte vel og dele seg rundt uke 14 eller noe.. du kjenner det når du tar situps, og du klarer å få en finger eller 2 imellom magemusklene på midten;)

Skrevet

Ok, så det er en eller to fingre man skal få mellom?

Jeg tror jeg kanskje får en mellom allerede, og jeg er bare 6 fullgåtte uker. Lurer på om de har begynt å dele seg da. Det kan jo skje raskere andre gangen man er gravid...

Skrevet

med nr 1 kom magen tidlig, rundt uke 10 så den var tidlig synlig. denne gangen kom ikke magen ordentlig fram før uke 20 (?) tror jeg, hadde en liten babykul også i starten, men den var knapt nok synlig..

Skrevet

magen kom tidlig. sikkert i uke 12. nå er jeg 23 uker og magen er mye større no en den var i uke 27 me forje.

Skrevet

I uke 6 var det allerede en kul der:o)

Skrevet

Oi, det var tidlig mizzi.

Jeg er fulgåtte 6 uker nå. Men er ingen kul der altså.

Skrevet

Kom tidlig denne gangen...er 12 uker på vei nå, og magen er vanskelig å skjule. Har veldig hard og stor mage høyt oppe liksom...

Skrevet
:) Når begynte den å bli synlig, sunnmøringen?
Skrevet

Kom med en gang. Jeg og andre så den godt hvis jeg dro opp genseren i uke 8. Men den kom bedre etter uke 10. Og etterhvert kunne alle se det, så det var ikke så lett å skjule det.

Skrevet

Denne andre gangen kom "magen" 5-6 uke allerede. Skikkelig oppblåst

mage. Nå runder jeg uke tolv til mandag, og hadde folk sett meg i trange gensere hadde det overlatt lite til "fantasien" ja.

Første gang var magen min flat til jeg var 5 mnd på vei....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...