Gå til innhold

Hjelp!! Magen lever!!! :D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde at jeg skulle ramle ned fra sofaen i dag. Jeg lå på ryggen og kjente på spark fra junior, og plutselig ser jeg hele magen bevege seg! Så nå kjenner jeg ikke bare spark, jeg SER dem også!! Morro! Flere som har merket dette allerede? Trodde det var litt tidlig(er førstegangs, f.l morkake og i min 24. uke)..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. Har sett magen beveger seg siste uken. Vi har termin samme dag!

Jeg er annengangs men vet ikke om det har så mye å si!?!

Morsomt syn er det i hvertfall. Blir mer virkelig og synlig =)

Skrevet

så gøy! Ja, det blir mer og mer virkelig for hver dag som går. Syntes nesten at magen vokser daglig nå.. Veldig betryggende er det jo også å se og føle liv daglig!

Skrevet

termin samme dag her også! hehe.. og har sett og kjent spark noen uker nå! er helt utrolig å se magen flytter på seg! og kjenne sparkene utvendig=)) så en ektiv liten krabat har jeg i magen,kjenner spark daglig og de begynner å bli nokså harde også! magen vokser også som bare det,er ganske fasinerende=))

Skrevet

Jupp jupp har også f.l morkake men er i uke 23 enda. Har kjennt liv veldig lenge,mer bevegelse og små dunk, Men de siste 2 ukene har jeg virkelig begynnt å kjenne spark uten tvil.Tror babyen har fått merkbart mindre plass inni der,for noen ganger kjennest det ut som om H*n skraper seg oppetter veggen. Noen av de er skikkelig kraftige også hehe så vittig når en ikke bare kan kjenne de utenifra men også se magen beveger seg! Har en rimelig aktiv krabat i magen,jordmoren sa på UL at det var voldsomt til turning inni der hehe det har jeg jammen merket!!

 

 

Skrevet

hei

 

Så kult!! Er det ikke fantastisk å se når magen lever sitt eget liv?

Åh, jeg gleder meg til det blir min tur!! Husker det fra mine tidligere svskap, den ene gangen satt jeg på en bussholdeplass og nesten prøvde å skjule magen min, for dama på siden av meg så på meg som om jeg hadde en baby rett under genseren, ikke inni magen =) Følte jeg da=) ikke sikkert hun så det en gang ;)

 

Gleder meg til sparkene går over i "vinduvisker"bevegelser =)

Skrevet

Ååh! Jeg håper jeg følger på snart! Er i 19. uke med foranliggende morkake, og har egentlig ikke kjent liv ennå. Greier liksom ikke helt å skjønne at det faktsik er et lite menneske inni magen ennå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...