*TINCO* Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 han er syk med høy feber som ikke går ordentlig ned, så jeg ringte legevakten for å høre hvor mye paracet jeg faktisk kunne gi. men da ville hun at jeg skulle komme inn fordi han låg i grenseland på når det var nødvendig å bli undersøkt. mannen er på julebord så jeg har ikke han å støtte meg på heller. blir første gang jeg drar alene med gutten på legevakten, og det er faktisk litt stress(psykisk) å tenke på. så avhengi kan man gjøre seg av hverandre var egentlig ikke noe mening bak innlegget, er bare fordi jeg er urolig og småen sover. og da er dette bra tidsfordriv... noen som vil ønske oss lykke til og god bedring?
stjertløvetann Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 God bedring til gutten, og lykke til til mammaen! Håper det går bra!
3stønn2kjønn1sønn Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 God bedring og lykke til:) Jeg og mini(10mnd) var også på legevakta i dag pga feber.
celodi Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Masse god bedring!!! Håper det går bra og at dere slipper og sitte flere timer i kø..
*TINCO* Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2008 takk håper bare det er en vetig lege på pøass der i kveld, har dårlig erfaring for å si det slik....
Sjokoladekaka Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Det går så bra å reise der aleine:) Det veit eg det meste om;) La mannen kose seg, og det er nok ikkje SÅ alvorleg for guten:) Om det er noko, så er det nok øyrene eller halsen. God betring til lillemann, og eg sender mamma'n litt ro:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå