2jenter-og nr3 jente*Har født Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Er bare så utrolig lykkelig. Var på ul i dag og alt var bra med babyen. Hjertet banket og den viftet med armene. Jeg hadde en sa i begynnelsen av oktober. Ble gravid igjen med en gang, uten å få mensen igjen, så har ikke helt visst hvor langt jeg er på vei. Hadde noen blødninger for 3-4 uker siden, men alt har liksom virket greit, men fikk da endelig time hos privat gyn i dag. Har egentlig ikke vært i tvil om at alt var bra, men siden dette er min nr 3, og jeg har hatt hyperemisis i de 2 forrige svangerskapene, og når jeg ikke er like dårlig denne gang, så begynner tankene å spinne.... hm.... er det ma?? Uff, alt man kan gå og bekymre seg for.... Uansett er verdens lykkeligste akkurat nå, er 8+2 uker på vei, var det jeg trodde ut fra sa'en, men visste ikke helt. Har presset meg inn i mine egne bukser den siste uka, magen har blitt stor, (sikkert luft, pluss masse mat, må spise hele tiden for ikke å spy, og så er jo dette nr 3 også da) men ville ikke kjøpe mammabukse før jeg visste at alt var bra. Så etter ul dro jeg rett på butikken og kjøpte meg noen. Nå kan jeg endelig puste uten å føle at jeg sprenges... deilig! Måtte bare dele dette med noen som jeg vet forstår åssen jeg har det. Ha en fin helg alle sammen
pia*fødeklar* Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 så flott å høre gratulerer så masse !!!
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Gratulerer:)jeg venter også nr.3,føler meg oppblåst og fæl.er mye kvalm,men håper det går bedre etter hvert:)er vel bare sånn det er,ikke alle er like heldige å slipper unna den kvalmen,men kunne jo vært mye verre.er bare at med nr 3 så skal man helst ha overskudd til de andre to også og det er ikke alltid like lett..!!lykke til videre
meg & to små vampyrer Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Jeg blir nesten nervøs siden jeg ikke er oppblåst enda. Men må minne meg selv på at jeg ikke ble det så tidlig sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå