Gå til innhold

Hei, gravide jenter : ) Hva gjør dere ikveld ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arbeidshelg for min del, så ikveld skal vi spise favorittmaten vår og se på håndballkamp :-) Noen andre som gjør noe spennende ikveld?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte å fortsette å skrive notater til en eksamen jeg har om noen uker.

Eller evt lese litt til den eksamenen etter den igjen. Skole med andre ord.

Dumme eksamener.

Skrevet

jeg sitter bare å krangler med 4 åringen min som sitter å slår meg med ett klesplagg og sier hun vil drepe meg....jada..gøy..off.blir helt frustrert jeg.. bare samboeren min som klarer å ha styr på ho her...og han befinner seg i thailand hos familien sin...og kommer ikke hjem før på tirsdag..

heldig dere som kan kose dere!!!

Skrevet

eksamen, ja.. skulle ønske vi hadde noen snart også, siden formen enda er bra! Men jeg skal ha alle eksamenen mine når jeg er 30 uker på vei, så det blir spennende. Både teorieksamen og praktisk eksamen.. moro : p

*skal-bli-mamma-igjen*,

åh.. så kjedelig :| Håper fireåringen roer seg, slik at dere får en fin kveld også : )

Hvordan er formen deres da ? : )

Skrevet

Sitte å slappe av etter en lang uke, og vende meg til å være gravid, har vist det i ca 1 døgn nå. Og ikke minst, ha TV'n for seg selv, mannen er på julebord

Skrevet

Jeg skal på julefest med julegrøt, julemusikk og masse koselig julestemning :) Gleder meg... Har pynta meg for første gang på LENGE og før meg endelig litt fresh igjen. Har ikke følt det på lenge heller... Hehe

Skrevet

Ja, jeg skal jo ha 4 eksamener i mai og juni og da er jeg vel ganske langt på vei selv.. he he. + muntlig ja. :)

Skrevet

hun har roet seg ned nå...jeg og hene har vært alene fra hun ble født til hun februar i fjord da jeg møtte min kjære.. og jeg må innrømme jeg har hatt vanskeligheter for å kontrollere sinnet hennes til tider..men hun pleier stort sett å være blid om dagen.. men siden samboer dro til thailand..så føler jeg at jeg har mista litt av kontrollen igjen... mer fordi jeg er veldig dårlig...og hun SKAL mase på meg hele tiden...og hun SKAL ha...jeg sier jo nei.. og da er sinneutbruddet sleippet løst fra henne!! jeg er for dårlig til nesten å gjøre noe med det til tider..holder på å falle i gulvet når jeg følger henne inn på rommet sitt, så hun kan tenke over hva hun har sagt, og fortelle at hun må høre på mamma´n sin...

men nå leker hun rollespill med seg selv...høres ut som om hele bhg er her-...hhihi... så da skal jeg prøve å kose meg med beat for beat i kveld!!

Skrevet

Jeg er home alone......Sambo er på julebord og de over oss har fest så her er det livlig.....:)

Tenkte jeg skulle kanskje pakke inn litt julegaver + vaske litt over huset mens jeg ennå har litt energi på lager;) og seff kose meg inne på bim;)

Skrevet

hei og god kveld :)sitter på bim,men prøver også å følge litt med på håndballkamp:)har bakt pepperkaker med ungene så må si jeg ser frem til de er i seng å jeg kan sitte her på bim ifred og ro.hehe...

Skrevet

Hei alle sammen. Her har jeg sendt vekk gubben, mens venninnene mine er her å baker pepperkaker:-)

Skrevet

Jeg synes det faktisk er godt med stille og rolige helger jeg.. :)

Og det blir det jo masse av nå.. hihi! mye koseligere med kvelden med min kjære eller med gode venner.. uten alkohol ;-)

Nå skal jeg kose meg med bim resten av kvelden + senkveld :)

aaah..herlig : ))

Skrevet

jeg ser på tv og nyer at kvalmen har gitt seg litt. og venter på at sambo kommer hjem etter flere uker borte på jobb i morgen!! hurraaa!! da er det juleferie! endelig!!

ser litt på tv,pakker inn gaver og er på nettet. en avslappende kos kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...