Gjest undulaten Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Jeg har alltid pleid å ha sykluser på rundt 28 dager. Det siste halvåret har jeg hatt annenhver mnd med 23 dager og annenhver mnd med 28. Nå er jeg på dag 38 i dag. Tok en graviditetstest i sted men den var veldig negativ. Skjønner ikke hvorfor kroppen min har blitt så merkelig. Flere som også har det slik?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Hei undulaten! Jeg slutta på pilla i april, og har hver pp hatt sykluser på rundt 27 dager..altså veldig stabile sykluser! Var én pp som ble på 34 dager fordi eggløsningen kom én uke senere..men da drakk jeg salviete..noe som kanskje var årsaken til forsinkelsen.. MEN, nå har det klikka her.. Jeg forventet eggløsning mandag 24.november..og enda har det ikke skjedd noenting!!! Jeg blir gal!! Er jo 11-12 dager siden nå.....
**Baby**number**two** Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Samme her. Jeg bruker ha 28 dagers syklus. Tok ut spiralen i okt. Hadde mens förste mensdag 18.oktober. Fikk ikke mens igjen för 29. november! Altså 42 dagers syklus! Så får se hva som skjer denne måneden. Kommer ihvertfall pröve å ha sex annen hver dag denne pp. Så får vi se om det klaffer.
Elva Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Hei ! Jeg har også hatt det slikt. Hatt lange sykluser på 42 dager, ca 8 mnd med dette. Plutsligt gikk de ned til 28 dager i noen sykluser, så en med 35 dager og nå opp til 42 dager igjen. Det jeg har funne ut nå etter å ha vore hos gynekolog er at jeg har ikke skikkelig eggløsning. Altså, eggene mine slipper ikke. Tok eggløsningstester og de viste eggløsning, men ble lurt. Kansje dere bør sjekke opp i dette. Jeg ventet i 1 år, og det er utroligt dumt at jeg ikke sjekket meg tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå