Gjest Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Jeg så det på barne TV på onsdag, det var Sogn og fjordane tror jeg. Har aldri hørt det navnet før. Hvor i landet er dette vanlig ? (bortsett fra sogn og fjordane da) Og ei veninne fra Trøndelag hadde aldri hør navnet Ørjan, før hun kom til Bergen. Det var visst ikke vanlig der oppe. Artig dette med navn og stedstilhørighet synes jeg.
Silje%guttenemine Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Berge har jeg aldri hørt om, bare som etternavn Ørjan derimot er ganske vanlig.
Edelweis Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 jeg bor i trøndelag, å så visst har jeg gått på skole med flere som heter Ørjan. =) men Berge, det har jeg ikke hørt før.
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Hehe, nei for jeg bor i Bergen og har aldri hørt det før heller.
Poteto Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 på bømlo er det fler som heter det.. (midt mellom bergen å stavanger)
stjertløvetann Skrevet 5. desember 2008 #7 Skrevet 5. desember 2008 Jeg bor i Rogaland og vet om 3 som heter Berge, så da er det kanskje vanlig her da Og kjenner forøvrig både Ørjan og Yrjan også
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 5. desember 2008 #8 Skrevet 5. desember 2008 kjenner både berge og ørjan....sandnes
lystige lerke Skrevet 5. desember 2008 #9 Skrevet 5. desember 2008 Ørjan er ikke et spesielt uvanlig navn i midtnorge heller, så det er mulig venninna di har litt korte antenner.
Minnie Mom Skrevet 5. desember 2008 #11 Skrevet 5. desember 2008 Berge er ikke vanlig på østlandet. Ørjan har jeg derimot hørt før.
BEA-77 Skrevet 5. desember 2008 #12 Skrevet 5. desember 2008 Kjenner både en Ørjan og en Berge. Er fra Møre & Romsdal. Vil ikke påstå at det er mye brukt her heller, men nok til at jeg ikke reagerer på navnene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå