Gå til innhold

Hvordan tover jeg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en blånisse-lua til frøkna.

Bestemor har strikket den, men vaskemaskinen hennes streiket, så jeg sa jeg kunne tove den selv...

 

men hvordan gjør jeg det?

Den er ganske stor til henne nå i utgangspunktet, får jeg den litt mindre også kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vasker den på 40 grader, å ha en spiseskje grønnsåpe som vaskemiddel.

Skrevet

Hm, skjedde ikke spesielt mye....

Skrevet

å? Stod i oppskrifta på blånisseluene, å gjorde det for noen dager siden med mine 2.

Skrevet

Og de ble bra tovet? Ser bare ut som om den er "nupret" litt liksom (ikke akkurat nupper, men litt slitt)....

 

Skrevet

mine ble bra tovet ja..... Hmmm håper noen andre svarer her. Fulgte bare oppskrifta jeg :-) Å veldig fornøyd med at jeg klarte det første gang jeg prøvde noe sånt :-)

Skrevet

Så bra du fikk det til :o)

Får dytte den opp til jeg får noen andre tips!

Men, takk :o)

Skrevet

Vask det på 40 gr normal program, ikke ullprogram. Ha grønnsåpa på plagget . Ha en liten dæsj eddik(7 %) til "skyllemiddel". Slik har jeg lært meg det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...