PopUp Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Har fått en blånisse-lua til frøkna. Bestemor har strikket den, men vaskemaskinen hennes streiket, så jeg sa jeg kunne tove den selv... men hvordan gjør jeg det? Den er ganske stor til henne nå i utgangspunktet, får jeg den litt mindre også kanskje?
SuperGlad Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Vasker den på 40 grader, å ha en spiseskje grønnsåpe som vaskemiddel.
PopUp Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2008 Hm, skjedde ikke spesielt mye....
SuperGlad Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 å? Stod i oppskrifta på blånisseluene, å gjorde det for noen dager siden med mine 2.
PopUp Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2008 Og de ble bra tovet? Ser bare ut som om den er "nupret" litt liksom (ikke akkurat nupper, men litt slitt)....
SuperGlad Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 mine ble bra tovet ja..... Hmmm håper noen andre svarer her. Fulgte bare oppskrifta jeg :-) Å veldig fornøyd med at jeg klarte det første gang jeg prøvde noe sånt :-)
PopUp Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2008 Så bra du fikk det til ) Får dytte den opp til jeg får noen andre tips! Men, takk )
*sola ღ Skrevet 5. desember 2008 #9 Skrevet 5. desember 2008 Vask det på 40 gr normal program, ikke ullprogram. Ha grønnsåpa på plagget . Ha en liten dæsj eddik(7 %) til "skyllemiddel". Slik har jeg lært meg det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå