Gå til innhold

Flere som drømmer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei. Er det flere av dere som drømmer noe voldsomt etter at dere er blitt gravide? Her tar det fullstendig av:) Er litt moro også da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også har de merkeligste drømmene....Helt sykt.

Utrolig hva man kan drømme:)

Skrevet

He he he, godt det ikke bare er meg :) Hvor i løypa ligger du Charlotte? Langt på vei? :)

Skrevet

Nei, er i min 5 uke.....Men tiden går jo fort og spess nå som det er jul:)

Du da?:)

Skrevet

Er også bare i 5. uke og har drømt noe voldsomt de siste to ukene. Det er aldeles merkelig.

Skrevet

Jeg drømte voldsomt rundt ikm også om at jeg var gravid. Drømmer om tester nesten hver natt.....

Skrevet

Jeg husker som regel alltid drømmene mine jeg da. Men kan nok tenkes at jeg husker de enda litt bedre nå ja.

Skrevet

Melder meg inn her ja! Har alltid hatt fantasifulle drømmer, men nå tar det helt av.... Alt fra at samboeren er utro til at Jack Nicholson skal drepe meg, hehe... er det mulig!

Skrevet

Jeg har hatt en del mareritt også når jeg tenker meg om.....drømmer også masse om utroskap.....helt snålt...må nesten le av det hele

Skrevet

Jøsses. Det verste er at de fleste drømmene går ut på at sambo er utro mot meg, det ser jeg dere også drømmer? Pussig. Det er vel marerittet mitt at gutten min skal gå fra meg nå som jeg er gravid. Har slitt endel før spiren satt, så dette er bare for godt til å være sant:) Begynner på uke 6 nå. Drømte også masse om at jeg var gravid før det faktisk skjedde:)

Skrevet

Har dere mange symptomer på at dere er gravide?

Skrevet

Symptomene her går i - i tilleg til de merkelige drømmene - konstant trøtthet, opplåst mage og voldsomme humørsvingninger. Var litt øm i puppene, men dette har faktisk gått over.... Er forresten 4+6.

Skrevet

Herreguuud, den her skriver jeg under på altså.. det verste er at etter jeg ble gravid så husker jeg drømmene så mye bedre enn hva jeg ellers har gjort :S Dessverre, for det er så merkelige drømmer at jeg nesten blir skamfull =)

Skrevet

He he he, samme her. Har dere vært til kontroll hos fastlege enda?

Skrevet

Hei=)

Her må jeg også melde meg inn altså....

jeg er 8 uker på vei nå og jeg har så ille mareritt så jeg blir nesten skremt altså!!!!

Skrevet

Hva skjer på første kontroll hos fastlegen? :-)

Skrevet

Jepp, drømmene mine har tatt helt av! Har de sykeste drømmer for tiden......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...