Gå til innhold

Bekymret


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei:) er nå i uke 7.. Har ikke vært hos lege ennå.. Skal den 16 des.. Tenker så innmari mye på om det er noe galt, eller ikke er noe liv.. Eller er noe der i det hele tatt.. Noen som har noen beroligende råd? Hilsen meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet akkurat hva du mener, selv dro jeg på ultralyd på majorstuaklinikken da jeg var akkurat 7 uker på vei.

Det hjalp! Der kunne legen bekrefte at det var et lite hjerte som slo:-)

Hos fastlegen din får du ikke ultralyd, så etter den timen er du like uvitende.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei... jeg er også veldig ofte bekymret, er det noe liv der? jeg har veldig lite symptomer, eneste er at jeg har hatt ømme bryst.. hva med deg? vet noen hva det koster med en ultralyd før du er 4 mnd på vei? av og til føler jeg meg ikke gravid, pga ikke er kvalm og sånt.. men skal være glad til:) dette var kanskje ikke så beroligende, men tenker mye på det samme... men dert er nok masse liv der vettu:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bor i osloomerådet kan du dra til majorstuaklinkken, der måtte jeg betale 1200,-. Det var vel verdt pengene:-)

Hvis du ikke bor i dette omerådet så kan du søke på intenett på tidlig ultralyd i ditt næromeråde, så finner du sikkert noe. Men det er vel helst private klinikker som gjør slike undersøkelser så tidlig, hvis du ikke har hatt noen komplaksjoner eller plager.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til dere som har svart:) alt hjelper.. Bare det å vite at man ikke er alene om tankene.. :) og jeg vet at ultralyd her koster 600-800kr (Ringerike) har bestilt en i 12 uke selv:) både gleder gruer meg:) og det er jo bare litt over en mnd til.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...