Gå til innhold

blir så forbanna på nabo folka!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg bor i blokk, men vi har felles vaskerom til og vaske og tørke klærne, når jeg akkurat har satt i gang en tørketrommelen og gått ut, hva skjer da???? Joda, en tosk som tar ut klærne mine og stapper inn sine egene!! Og det merker jeg når jeg skal hente klærne mine igjen!!!

Er det mulig?? Så da må jo jeg henge opp klærne mine på et tørkestativ og det tar jo 40år før det tørker!! Og de klærne skulle jeg liksom ha i helgen!!!!!!

Åhh..

Da fikk jeg ut litt sinne også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da hadde jeg snakket til de... ganske kraftig også!!!

Skrevet

tro meg, det har jeg gjort.

men det er jo ingen som hører etter.. viser ikke en liten antydning til respekt en gang...

Skrevet

Da hadde jeg tatt ut deres klær, og lagt mine inn igjen!!! Hva slags folk er dette da, makan altså!

Skrevet

ja si det, det er veldig provoserende, men tenkte ikke så langt i går jeg da vettu.

men neste gang det skjer så er de på gulvet der nede..

Skrevet

I blokker er det folk som er tillitsvalgt eller slikt..som har ansvar for at ting går rundt...du skal ta kontakt med disse personene, Dette er da ikke akseptert noen plass tenker jeg...eller rett og slett ta d opp med den dette gjelder og si at d går til høyeste hold med dette,og da kan hun/han faktisk få følger for dette.

• 3 uker senere...
Skrevet

ikke så sinna nå lillesøstera mi:-)

skal komme å banke de for deg jeg... hehe

• 2 uker senere...
Skrevet

er ikke sinna lenger jeg ;) hehe

var det da, men er ingen som har gjort det mer nå ;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...