Gå til innhold

Hvilket klesplagg er det fineste?


-carina-

Anbefalte innlegg

Hvilket klesplagg til den lille er det fineste du har?

 

Her bruker Helene stort sett bare body og strømpebukse på dagtid, men går vi ut så blir det bukse eller kjole. Tror det jeg liker best av hennes tøy er en blå kjole som hun har, synes det er så koselig med litt annet enn bare rosa! :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her går det i kjole stort sett kvar dag:)

Har hatt mangen favoritter, men no er det noke en rød en:) Alt i alt har ho vel litt for "mange" kjola, hehe.. Er vel komt over 60 (str 0-2år), og 20 av dei er fra eg var lita. Så litt vansklig å ha EN favoritt, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig og velge det fineste synes jeg;) Hun har så utrolig mye fint!

Men jeg liker veldig godt og "dolle" henne opp. Kjoler og skjørt til hverdags! Hehe;) Har alltid fått høre at hun er så fin i klesveien sin, så jeg håper det er sant;)

Har èn favoritt kjole da.. En som jeg selv hadde når jeg var liten. En knæsj rosa en som ble kjøpt i spania av mine besteforeldre. Når hun fikk på seg den, ble hun faktisk veldig lik meg! Hun er egentlig sin far opp ad dage! Hehe..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fineste er en ulldress fra nøstebarn. Dvs. den er ikke fantastisk fin, men den er så innmari anvendelig; super kosedress når han kravler på kalde gulv, eller foltt pysj på ekstra kalde netter.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes tassen er aller søtest når han kun har på seg body, strømpebukse og ullsklisokker! Han vokser så vannvittig fort så har ikke sjangs til å kjøpe noe annet en det som er praktisk! Syns ikke jeg gjør annet en å pakke bort klær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...