Nummer1 Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Er det fleire enn meg som har vanskar med å tru at det er sant at ein har eit lite liv inni seg? Eg trur eg har tatt 7 (!) testar, OG i dag ringde legen og bekrefta graviditeten ut frå blodprøve. Det kjennest nesten for godt til å vera sant! Men eg må vel berre innsjå at eg ER gravid...:-) Det er nok ikkje berre innbilling...
Mamma_til_isabella Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Måtte ta noen tester jeg også for å tro det var sant.... Men nå ser du jo at det er sant. Er bare å nyte det nå.....
meg & to små vampyrer Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Jeg har vansker for å tro det ja. Har bare tatt 3 tester da. Men allikevel. Jeg gidder ikke ringe legen enda heller, sist jeg var gravid bekreftet de det ikke på noen måte. og første kontroll er ikke sååå mye som skjer heller.
Mamma_til_isabella Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Ikke jeg heller....de gjør jo ikke stort annet enn å ta en test der heller....en pos test er en pos test.....Man merker det jo på kroppen også som regel... Har dere søkt fødeplass ennå?
meg & to små vampyrer Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Nei, de tok ike test hos legen på meg sist jeg var gravid. Hjemmetestene er så sikre at mange leger ikke gjør det. Jeg har ikke søkt noen fødeplass, tror ikke man skal det her?
meg & to små vampyrer Skrevet 5. desember 2008 #7 Skrevet 5. desember 2008 Vestfold. Har ikke født her før da. Forrige gang fødte jeg i Bergen og der trengte jeg ikke søke. Er jo bare et sykehus i umiddelbar nærhet der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå