Gjest Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15728671&sid=xz10cabiVFOb101567&pos=null&tot=null Jeg elsker sånne vogner fra 60-70 åra. Har en sportsvogn i den stilen selv, men den er ikke så praktisk desverre.
Mazza** Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 ja den syns jeg faktisk var litt kul hehe...men sto ikke no pris da...
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Nei, det var litt rart. Meeen, uansett ikke aktuelt her i gården. Er ferdig med babyproduksjon tenker jeg.
Mazza** Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 og her har vi allerede 5 vogner hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå