mathilde 1 Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 hvordan ville dere reagert hvis en kompis hadde lagt ut en bilde av typen din der han er på fest og på det bildet står han å viser ropa? I bare nettoen? jeg ble først forbannet for at han "flekka ræv"på festen. I tillegg ble jeg sur og forbannet for at han mener det er ikke noe problem at bildet ligger på facebook. "skjønner ikke hva problemet er!" sier han bare. Er det bare jeg som ville reagert på denne måten?
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Gjør det noe om man flekker ræv på fest da? Hehe Hadde jeg brydd meg mindre om, igrunn
Bring_it_on!!:)) Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Hehehe... Vet du at jeg hadde steilet om mannen min hadde kommet i en sånn posisjon under en fest.. Det hadde nok aldri skjedd.., men hadde det gjort det så hadde jeg ledd meg skakk.. Men mente du at hele han var naken eller bare at han blottet rompa?? Nei jeg hadde nok ikke giddet og brydd meg noe om det.. , men mannen min hadde nok fjernet tagen sin rimelig kjapt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå