Gå til innhold

Hvor kjøpte dere tisselaken?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte på KID.

Skrevet

etter mye vurdering å titting i butikker endte æ opp me å kjøp tisselaken t hu lilla som ska kom på sparkjøp.. dm e bra å belliar einn mang av derre barnebutikkan:)

Skrevet

Kjøpt et kjempemykt og godt tisselaken på barnashus sist. Før har jeg kjøpt på barnas beste og slike butikker. Kid har helt greie.

Skrevet

På Jysk og Kid. Begge de plassene har de forskjellige størrelser.

Skrevet

Det vi kjøpte på KID kostet 59,90,- mener jeg å huske.

Skrevet

Vi har kjøpt på Ikea. Det er et helt stretchlaken, som dekker hele sengen. Veldig praktisk!

Skrevet

Hva skal dere med det, de små skal vel ha bleie...? Prøv og legg et slikt tisselaken under dere selv i senga og se hvor behagelig det er... Jeg prøvde det et par netter da jeg lakk mye melk med førstemann, og det var helt forferdelig klamt og tett. Kunne ikke falle meg inn å legge noe slik under en liten nyfødt baby! Synes det må være viktigere å ha et underlag som puster godt.

Skrevet

Jeg har kjøpt på Sparkjøp.

Jeg har brukt dem både til meg og til snuppa og har ikke vært plaget med å bli klam.

Snuppa tisset igjennom bleiene sine til den store gullmedalje da hun var baby, helt til jeg fant på å bytte bleier fra libero til pampers. De hadde bedre passform til hennes lille rumpe. Hadde jeg ikke hatt tisselaken i senga da, ville madrassen vært ganske ødalgt og illeluktende. Selv så brukte jeg tisselaken under rumpa før termin med snuppa i tilfelle vannet skulle gå på kvelden eller natta.

Og da snuppa var kommet ut hadde jeg det under overkroppen for ikke å søle til madrassen under amming.

Nå bruker jeg det bare hvis hun har omgangssyken, greit å ha i tilfelle spy eller diare.

Skrevet

Jeg legger tisselakenet under overmadrassen i barnesengen. Da blir det ikke klamt og en beskytter madrassen som er vanskelig å vaske. Overmadrassen går i vaskemaskinen med lakenet:)

Skrevet

Vi har DryKid overmadrass. Den er dobbel og underste lag er plast. Den kan vaskes på 60 grader og tørketromles. Den koster mye, men kan absolutt anbefales! Jeg kjøpte den på en babybutikk.

Skrevet

Tulla.. jeg bruker aldri tisselaken rett mot kroppen til unga.. men under det vanlige laknet.. Og det er pga gulping, tissing ut av bleia.. uhell når de slutter med bleie osv:)

Har selv sovet i senga med elstemann, og det var ikke ubehaglig med tisselaken under det vanlige laknet:)

Skrevet

Hvordan er deres tisselaken hvis det er så klamt og ekkelt ?

Jeg kjøpte mitt på nettet og kjennes ut som filt, og all væske blir liggende i lakenet og ikke går inn i madrassen.

Det er mykt og kan kjøres på 60-90 % grader - er ikke noe plast.

Men jeg har det under lakenet uansett så lillegutt merker jo ikke noe forskjell. Veldig greit om det skjer et uhell i senga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...