Gå til innhold

bim for 4-5 r siden og bim nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

var tidligere aktiv her på bim, og fikk da mange venner her og mange støtende ord.. men hva har skjedd???

Denne ganger det det bare kritikk eller ikke noe føler jeg. eneste gangen jeg har fått positive svar på noe foreløpig, var da jeg presanterte meg på nytt da jeg kom inn å ble aktiv igjen......Flere gjengangere som føler slik her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du fikk mange støtende ord allerede da? Vel, da har vel kanskje ikke så mye forandret seg da :) Haha

Men om du fikk mange STØTTENDE ord er saken helt ulik

Skrevet

ikke heng deg opp i det da, du skjønte vel at jeg hadde slengt på en T for lite der??

Ja jeg mente støttende!

Skrevet

Her henger vi oss opp i alle skrivefeil. Har du ikke fått med deg det?

Skrevet

Har ikke vært her før nå det siste året jeg, men kan nok allikevel tenke meg at det du skriver er riktig...

Har aldri vært borte i så mye dritt-slenging i mitt liv..

Men gudskjelov finnes det vettige og smarte folk som kommer med konstruktive innslag her inne også da=)

Gjest Sauen - preggers
Skrevet

Jeg var mye på bim frem til for litt over et år siden, og det var helt anderledes. Siden var mye mer aktiv (omtrent som dib er nå) og det var utrolig mange koselige jenter der inne som støttet hverandre.

Nå syns jeg det er veldig lite aktivitet der - de samme innleggene ligger jo på forsiden i daaagesvis, hehe... Før fikk man som regel svar innen et par minutter, nå syns jeg det står mange tomme tråder der.

KJedelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...