Gå til innhold

Mannen min vil ikke ha flere barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han vil sterilisere seg. Det føles så rart. Jeg er 28 og vi har en gutt. Han er ikke veldig interessert i den gutten vi har. Men han sier han er glad i han. Uansett. Det blir så rart å aldri kunne få flere barn. Har noen av dere opplevd å få til en ORDENTLIG familie av dine, mine og våre barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

unnskyld, men vil du ha flere barn med denne mannen? jeg ville ikke engang hatt ett barn med en sånn mann..... høres ut som om du har lst til å komme deg vekk og finne ny mann og flere barn :) lykke til! gubben din høres ut som en idiot : ikke interessert i sønnen sin?

jeg har et barn med en mann som bor ett døgn unna. har nye kjæreste, men ikke felles barn enda. her går ting strålende, og håper vi får søsken til gutten min.

Skrevet

Takk for svar. Godt å høre at det fungerte med en ny. Vi hadde det så fint før. Jeg var så stolt av mannen min, syntes han var så flink og sterk. Blir så leimeg når han ikke har sett på eller snakket med babyen sin i løpet av helgen. Han trenger ikke å gjøre noe praktisk. Men jeg vil så gjerne at de skal kose litt. Uansett- nok en gang, Takk for svar.

Skrevet

Si at det er greit, men tilby deg å gå på prevansjon i et år først, så kan han ta den endelige avgjørelsen da.

Da vi fikk vårt førte barn ble mannen min også helt hjelpesløs, han holdt han jo, men bleiskift, trøste kolikkgråtende barn osv fikk han nærmest litt panikk av tror jeg. Han var absolutt ingen pliktoppfyllende god far første året med første barnet...

MEN, plutselig da ungen ble litt større og mer "håndterlig" våknet et farsinstinkt og en farskjærlighet jeg ikke har sett maken til. Han har vel hatt med seg gutten på alt mellom himmel og jord siden, han kan til nød være borte en helg, men stiller seg helt uforstående til at pappaer kan være borte fra ungene sine flere dager i strekk. Han savner ungene så det gjør fysisk vondt tror jeg..

Han er verdens beste pappa, så tålmodig, så flink til å aktivisere og ta de med på ting. Elsker å kose og klemme på de, og sitter gjerne på sengekanten og prater og koser til langt over sengetid med dem om kvelden. Nå har vi tre barn sammen!

Kanskje mannen din også vokser med oppgaven, har hørt om før at pappaer sliter litt med å binde seg til en liten og sart baby, de er nesten litt redd tror jeg. Gi han littegranne tid før du evt bestemmer deg for å gå fra han og be han om å gi seg selv littegranne tid før han tar det drastiske steg å sterilisere seg. Mye kan se anderledes ut om et år eller to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...