Mrs. Kaizer Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Jeg har ryggproblemer og ble anbefalt av kiropraktoren min å ta ibux i helga for det kunne hjelpe at jeg ble fortere bra. Men syns jeg har hørt at det ikke er bra å bruke ibux når en prøver å bli gravid? Jeg regner med EL i neste uke. Jeg går på pergo nå for å få fart på EL og da er det jo dumt å ta noe som kan hemme EL. Noen som vet?
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Ja, det har jeg lest ett sted. Prøv å bruk Paracet da.
Mrs. Kaizer Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2008 Paracet blir ikke helt det samme. Ibux er betennelsesdempende, det er ikke paracet. Det er ikke pga smerter jeg skal ta ibux, mer for å dempe en evt. betennelse i vevet rundt ryggskaden.
Nims Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Jeg har brukt ca 10 pinex forte den siste uken, men fikk positiv EL test i dag:-) èn helg med ibux er ikke så ille da, den advarselen er nok for dem som bruker det ofte/mer.
_Lotus_ Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Pinex Forte og Ibux er ikke samme type legemiddel, kan ikke sammenlignes med tanke på slike effekter. Det blir vel kanskje et spørsmål om å veie fordeler mot ulemper - det er vel viktig å pleie andre deler av kroppen selv om man er prøver, og å følge ekspertenes råd Og hvem vet, kanskje får du EL likevel. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå