Gå til innhold

Uff,jeg ble så veldig bekymret nå.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk brev fra sykeh i dag,og glad og fornøyd trodde jeg det var time til rutine ul.

Men,der stod et at det var en hennvisning fra fastlegen min om tidlig UL.

Og jeg ante jo ikke hvorfor.Så ringte sykeh og hun sa bare at det ikke stod noe spes,men at hun så at jeg hadde fått lavtstoffskifte etter forje sv og at jeg bruker lav dose av Cipralex nå.Og da trodde hun at sykeh hadde vurdert det som at de ville følge ekstra opp.Hu sa også at jeg ikke skulle bekymre meg,men se på det som en ekstra UL.

Joda,greit nok det.

Men,dum som jeg er har jeg kjøpt meg doppler,og jeg klarer jo ikke la være og prøve og finne hjertelyden,men ennå til ingen hell:(

Vet at det er tidlig er 11+4 i dag,men hører liksom om mange som har hørte den alt.

Så det jeg går og tenker på nå er at babyen ikke lever lenger:(

Men,har time på Volvat til mand så da får jeg se der.

Men,gud det er grusomt og gå slik og bekymre seg:(

Mulig jeg ikke har noen grund,men uff,og uff:(

Syte/bekymrings syt fra meg:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var hos jordmor da jeg var 12+3 og hun fant ikke hjertelyd. De fleste leger vil ikke prøve en gang før man er 14 uker på vei. Fosteret er veldig lite... ( ca 4-5 cm når du er 11 uker):..og det beveger seg mye..så skal litt til å treffe...

Var på legevakten da jeg var 17+3 på grunn av magesmerter. Jeg hadde kjent babyen sparke så var ikke bekymret for at der ikke skulle være liv... Men legen brukte ca 10-15 min før han fant hjertelyden... det er ikke enkelt!

Så lenge du ikke har hatt blødninger osv skal du ikke bekymre deg :)

Skrevet

Du blir nok bare innkalt for at de skal følge deg ekstra godt opp. Er nok ikke noe farlig. Tenke på deg jeg.

Skrevet

Takk for beroligende svar dere;)

Skal prøve og ikke tenke så mye på det.

Skal jo på UL på mand så ser jo omd et er liv;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...