Gjest Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Merker dere at livmoren vokser liksom Hehe... Merker jo at det er noe som er blitt større inni magen, spesielt om jeg sitter bøyd framover. Men hadde jo trodd at jeg kom til å ha MASSE mensmurringer jeg da Men det kommer jo bare litt i rykk og napp. Er ikke slik at jeg merker det så godt egentlig
Mamma_til_isabella Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Jeg har en del murringer i magen som kommer og går....Kjennes ut som mensen er rett rundt hjørnet.....men tror det er ganske normalt heldigvis:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå