Gå til innhold

Jippi, vi skal lage barn nummer 3:)

Anbefalte innlegg

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Har ei på snart 4 og en gutt på 5 fra før av. Har lenge hatt lyst på en til, men min mann har ikke hatt samme ønskene. I går før vi sovnet, sa han derimot at han ville prøve på en til. Jippi...Dette blir spennende. Skal begynne i ny jobb 19 januar, slik at her blir det mye spenning fremover:) Måtte bare få det ut. Det er ikke så mange andre jeg føler jeg vil si det til. Vår familie er så dømmende. De vil helt sikkert syntes det er kjempedumt å planlegge fler en 2 barn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så spennende. Selv fikk jeg "klarsignal" fra mannen min på at han også var klar for nr 3. Vi er i år 4. prøveperiode nå, håper det klaffer snart. Så håper jeg for deres del av oppholdet her på siden blir kortvarig, at du fyyyker fort over til 1.trim.siden.

Og du- den dømmende familien hadde jeg bare gitt f.... i. Men det kan kanskje tenkes at de faktisk blir glade når de hører om det?

Lykke til med babylaging:-))))

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Tusen takk...masse lykke til, til deg også:) Ja, jeg driter litt i synspunktene til familien vår der altså...Bare litt dumt å ikke føle jeg kan dele tankene mine nå:) Hvor gamle er dine barn og når har du IKM? Litt nyskjerrig på andres situasjon serru:) hehe...

Skrevet

Hehe, ja jeg blir også fryktelig nysgjerrig på andres situasjon. Vi har tvillinger på 4 1/2 år snart. Jeg har hatt lyst på nr 3 i et par år nå, så det var digg å endelig få med mannen på planene:-) Jeg har akkurat hatt eggløsning, så IKM blir om et par ukers tid. Midt i uke 51 tror jeg.

Du da?

PS; nå må jeg stikke fra kontoret, hjem å pynte seg til fest. Logger meg på igjen i løpet av helgen. Ha en finfin helg så lenge:-)))

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Er ferdig med mensen i dag...Slik at jeg har IKM 2januar:) iiik...:) Klaffet på på før første og andre forsøk sist, slik et jeg håper det klaffer fort denne gangen også:)

Han en flott fest og helg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...