Meg og gutten min :) Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Hadde ikm igår! Tok en strimmeltest på onsdag som var positiv, tok en ny CB digital på torsdag og der stod det GRAVID;) Har ingen symptomer, bare litt øm i lysken og litt mens lignende murring, og konstant sulten:) Skal til legen på mandag:) HURRA:D Sender babystøv til gjengen her inne:)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Gratulerer så masse ;O)))) Aner du når du hadde EL? Jeg tester daglig nå med strimler, men ingen tegn til 2 streker ;O( Er på dag 36 i syklusen, og mener jeg hadde EL 22.nov, vondt og EL slim hadde jeg ihvertfall.
Scoobydoo Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Hurra, hurra!!! Gratulerer så veldig mye. En fantastisk julegave. Masse lykke til med graviditeten!!!!!
White*Angel Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Gratulerer! Missunlig her jeg sitter nå ja=p
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Gratulerer så masse:) Håper vi møtes på 1 trimester om ikke så lenge:) hehe
Allegra -med gullspira- Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Din heldiggris altså..!! Gratulerer til deg:)
Meg og gutten min :) Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2008 Tusen takk:) Forrige måned fikk eg ikke positiv eggløsningstest, og fant heller ingeneting, da gikk eg 9 dager over ikm. Men nå fikk eg positiv på testen 20. november og hadde EL da, vondt i 3 dager, hadde så vondt på høyre side at eg nesten ikke klarte å bytte pedal på gass og bremse da eg kjørte bil:) Så fikk eg positiv graviditetstest onsdag så da rekna eg ikm igår, har hatt 28 dagers syklus side pille slutt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå