E, T & T og ei te Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Vil vite hvilken uke og dag jeg har kommet i.. på denne siden får jeg bare regnet terminen.. På min egen side står det at jeg er inn i uke 9, og på babyverden står det at jeg er i uke 8. Men ikke hvor mange dager jeg er inn i disse ukene.. noen som vet hvor jeg kan regne? Siste ikm var 12.10.08 Takk
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 På babyverden står vel 8 + et eller annet. Dvs at du er 8 fullgåtte uker + noen dager inn i uke 9 (som bim sier) Når var første dag av siste mens da? Det er den dagen man må gå ut ifra for å regne ut termindato. Ikke ikm
FruMamma med nr 2 Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Du kan gå inn på www.terminkalkulatoren.com og plotte inn den første dagen i siste mensen din....da regner den ut terminen, hvor langt du er kommet, samt det står på hvilken dato du skifter trimester.
E, T & T og ei te Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2008 første dag i siste mens var 12.10.. Trodde det var det som var ikm jeg skjønner du, hehe (ikm= innkommende mens) - men var nok feil det da www.terminkalkulatoren.com - får jeg sånn feilmelding..
FruMamma med nr 2 Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Jeg skrev feil. www.terminkalkulator.com Du er 7 uker + 5 dager Andre trimester starter 4.januar Tredje trimester starter 27.april Termin: 21.juli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå