line_n & sara Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 http://www.julepakkeaksjonen.org/ oppfordrer alle til å ta en liten titt her inne, og bli inspirert! hjelp fattige i østeuropa! var på loftet i går å henta klær som sara har vokst ifra, og samla sammen leker (hun har jo så mange!) hadde også en voksipose tilovers, og tok turen innom dagligvaren i dag å kjøpte litt posesupper og gryter, bleier og grøt, og vips, to søppelsekker fulle med gaver, fra nyfødte, til min egen alder! eks på pakke, noen klær, en leke, ullsokker, 10 bleier se at størrelsen på klærne er nogenlunde lik, og skriv en lapp på pakka kjønn og alder/størrelse. lagde også noen pakker med klær jeg har vokst i fra hadde oppi klær, kjøpte litt lipgloss og såpe, bodylotion i butikken og sjokolade, og hadde noen armbånd liggende jeg ikke bruker lenger. lagde også pakker til damer i 25-35 årsalderen, med mat, kjøkkenredskaper, lys og ullsokker. og sjokolade håper å inspirere flere! fant nemlig ut av dette prosjektet her inne i går!! på mange steder er innleveringa nå til helga, så hiv dere rundt å lag pakker! husk at dere må betale litt ved innleveringa, for transporten, men dette sikrer jo at gavene kommer frem til de som trenger det! hadde du og barna dine bodd i slummen i romania, hadde disse gavene virkelig hjulpet!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Dytter litt :-) Høres ut som du har laget kjempefine pakker! Dette er for oss årets viktigste julegave, tenk at noe som betyr ingenting for oss kan bety alt for noen andre.
adni Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 hei.dette kunne jeg virkelig tenkt meg å bli med på,men ser at det er ingen steder å levere pakker i oppland.så kunne jo tenke meg å gi noen pakker da jeg først skal gjøre det.men må da sende det til oslo sikkert og da blir vel portoen kjempe mye kanskje.noen som vet?eller tar frelsesarme og krisesenter f.eks i mot pakker.
Libido- Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Vi pakket ned 10 gaver i en bananeske som skal sendes til Romania. Skal til byen å levere den i morgen =)
line_n & sara Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2008 http://www.julepakkeaksjonen.org/engasjer_deg/andre/ og her... http://www.posten.no/Produkter+og+tjenester/Pakker/2005.cms altså, regn med i overkant av en hundrelapp for ei eske.. som det står på nettsiden, kan frivillige kjøpe gave for deg (da betaler du 200 kr) ellers tar også frelsesarmeen imot klær, men de selges da i hovedsak i norge, men pengene går jo til en god sak, da!
adni Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 takk for svar.ja da får jeg se.blir jo ikke så allerverst dyrt og sende heller da kanskje...en kjeme hyggelig ting å gjøre i denne førjulstida.og vi har jo så alt for mye vi egentlig ikke trenger.flott måte og vise barna at vi har det godt,men at ikke alle er så heldige som oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå