Gå til innhold

Alle dere her inne....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå er jeg ny her inne, eller jeg har lest litt her før jeg meldte meg inn. Men er det sånn at :

Vist du ikke har REIMA dress,

og ECCO vinter sko.

Og så må du har hjemme side der du skryter over hva du har sydd og laget hjemme.

Og det jeg lurer på nå er, jeg har ikke reima ecco og hjemme side og prikken over i`en så kan jeg ikke sy.. ( kan ikke strikke heller)

Har jeg noe her inne å gjøre da? Gidder dere å svare på det jeg skriver og lurer på når dere leser profilen min når jeg ikke bruker annonym knappen.?

Hilsen en som lurer litt på om alle her inne er så perfekte med reima og ecco.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha tuller du?

Neida, det er bare noen som liker å hevde seg selv litt mer enn andre :)

Skrevet

Nei jeg mener det. Er sånn inntrykk jeg har fått.

Men godt vi er fler av oss da :)

Skrevet

okei :)

ikke noe å bry seg om :)

de fleste er ganske normale ;)

Skrevet

Jeg sitter med det motsatte inntrykket. Man er prippen og hysterisk, tror man er bedre enn andre og dermed en dårlig mor om man har Reima og Ecco.

Og så synes jeg det er dumt at de som syr og strikker til barnet sitt ikke skal kunne vise frem dette uten å bli kritisert (av blant annet deg). Skal man ikke få vise frem det man har laget ute at man blir rakket ned på fordi det er skryt?

Lenge leve Janteloven!

Skrevet

Har både Reima og Ecco, men er veldig lite sånn typisk dib-mamma som du tror de fleste her er. Har ikke hjemmeside eller blogg, og hadde du sett de tingene jeg har laga, så hadde du trodd jeg var sinnsyk. Har prøvd meg på sånn kortlaging og det er katastrofe! Ikke har jeg tid eller overskudd til det heller, så er neppe noen som får hjemmelaga julekort i posten av meg i år, untatt venninna mi som er kjempeflink til sånt, tenkte hun skulle få seg en latter;-)

Sy, strikke, male o.l ga jeg opp på ungdomsskolen, jeg var t.o.m dårligere enn gutta! Er kreativ, men når de kunstneriske evnene ikke står i forhold, så er det et tapsprosjekt fra starten av, hehe.

Jeg er ram på å bake da, og lage mat, men thats it.

Hjemme hos oss er det til stadighet støvete og skittent, vi har en hund med slimfylte hengekjaker bare en mor kan elske, så det er praktisk talt umulig å holde det rent her mer enn en halv dag. Vi har flekker på klærne, hundehår i overalten og hundre påbegynte "prosjekter" i huset det tar år før vi får ferdiggjort(det er jo så mye gøy på tv etter at ungen har lagt seg)

Det skjer stadig at jeg pynter på tirsdagens make-up, selv om det er fredag, og jeg går på butikken i joggebukse.

Ikke døm alle på forhånd. Jeg svarer de jeg rekker over om jeg kan, er sjeldent her inne. Kjedelig dersom du ikke føler du passer inn, for jeg tror du finner all slags folk her inne, og det er sikkert fler som er som deg dersom du tar deg tid til å "bli kjent" md folk her.

Lykke til videre på dib, håper du fnner deg til rette!

Skrevet

jeg bare lurer på hva som får deg til og tro at det har noen betydning for oss hva slags sko elle vinterdress du bruker?

er en vis mulighet for at det er om du er en ok person og prate med som har betydning?

ihvertfall har jeg aldri møtt noen her inne som ikke vil snakke med meg, eller som ser ned på meg fordi min sønn ikke har disse klærne. men så blir jeg heller ikke såret over at andre velger disse produktene, og det er vel kanskje der det ligger?

Skrevet

Haha elli-karamelli , jeg kjenner meg igjen.

Ikke det at jeg har noe mot noen bare det inntrykket jeg har fått. Og så er det vel noen som svarer mer på innlegg enn andre. Feks de som alltid skal klage på skrivefeil osv, (små ting spør du meg)

Men vi er alle forskjellige men ville bare lufte litt for dere hva jeg følte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...