UpsyDaisy Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Når kom krøllene? Jeg har masse krøller, faren har litt fall. Er så spent på om vi får en krølltopp:) Foreløpig er det godt med vipper når han har badet, men en tur med lue så er det borte... Han er 9 mnd, er det fremdeles håp?
Lilith Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Jeg har alltid hatt glatt hår, men mannen min hadde krøller som liten. I følge svigermor forsvant de da han var ca. 4 år. Sønnen vår hadde glatt hår til han var ca. 2 år, da kom det nydelige krøller. Nå er han 5, og har dem ennå :-)
fru tekopp Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Hehehe... Jenta vår hadde "ikke noe" hår frem til hun var 2 år. Men da kom krøllene! Massevis! Nå er hun 5 og har skikkelige korketrekkere!
La Perla Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Ja, det er håp! Jeg har en 11 år gammel datter med nydelige krøller/korketrekkere. Hun hadde helt rett hår til hun var ca. 2-2 1/2 år. Da kom krøllene ganske pluselig. Vi har liksom ingen bilder av henne der hun bare har LITT krøller eller fall - det er enten bilder med totalt rett hår, eller med skikkelig krøll. Så det er meget gode sjanser til å håret til datteren din krøller sge etterhvert, spesielt når huner såpass arvelig "belastet" med krøllete og delvis krøllete foreldre.
flypapir Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Krøllene kom ettersom håret vokste, men i starten hadde hun en Jon Skolmen look, dvs ganske barn på toppen med krøller rundt... Nå er hun snart 3 år og har masse krøller. De retter seg litt ut nå i disse luetider, men har vanligvis masse krøller (tror du ser dem på bildet på profilen min)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå