Fullrulle86 Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 min gutt er bare 7 mnd nå.. er jeg gal?
Har to herlige jenter!=) Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Nei, du er slettes ikke gal. Vi prøver også på nr 2. Har ei jente på 10.5 mnd, men jeg har enda ikke fått tilbake mensen så tror dette tar litt tid. Har du fått tilbake mensen?
Fullrulle86 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2008 ja nå nettopp! (ammer jeg også...)
Allegra -med gullspira- Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Vi begynte å prøve på nr to når lillegull var nesten 4 mnd gammel;) Nå er han snart 10 mnd..
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 vi prøver for harde livet.. har en gutt på 16 uker:)
KarLuc +1? Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Vi prøver på nr 2.... Var veldig klar for en til nesten me en gang, Men klarte å vente litt.. No er jenta snart 16 mnd... men heldigvis har vi ikke hastverk... så lenge nr 2 kommer før hun er 3 så ska vi ikke klage men har jo lyst på en no,...
Fullrulle86 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2008 okei så det er noen som tenker som meg alså) har lyst å¨2 tette så di kan leke sammen osv. blir jo så kos for dem! men vet noen av dere som jeg kan gå rett fra permisjon til sykemelding eller må jeg jobbe en stund først? blir nok antagelig sykemellt dette svangerskapet også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå