Allegra -med gullspira- Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Herregud...jeg skal liksom være pessimist da, så det skal være enkelt å teste og evt få negativ..for da er det jo det man venter og blir ikke skuffa..men nå kom testene i posten..og ikm var i går..kanskje i morgen..som sagt ikke helt sikker på syklusen..Så nå sitter jeg her da..og gruer meg til å teste for evt negativt svar..( FOR JEG VIL SÅ VELDIG FÅ EN LITEN SPIRE I MAGEN SNART!! hehe Flere?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 så spennende da:) test test test:P
Allegra -med gullspira- Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2008 hehe uff...får vel det da..
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 venter i spenning:)
Allegra -med gullspira- Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2008 jaja..bare en strek der gitt... *dritt lei*
Scoobydoo Skrevet 5. desember 2008 #7 Skrevet 5. desember 2008 Å neeei, ventet spent nå og håpet på to streker. Men du, hvis IKM er i morgen, så kan det være for tidlig.. Og uansett, så er det flere som ikke får positiv test før mange dager over IKM. Intet er avgjort før den helvetes TR dukker opp. Tvi tvi:-))
Allegra -med gullspira- Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. desember 2008 ja...nå har jeg jo "bare" 16 tester igjen så.. Er jo lov å håpe..Tr er ikke her enda..Takk for litt oppmuntring. *klem*
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 5. desember 2008 #9 Skrevet 5. desember 2008 vtet akkurat hvordan du har det! jeg og er helt sikker på at jeg ikke er gravid, men tør ikke teste pga jeg vet jeg kommer til å bli skuffet likevel. hadde ikm uke 48:(
Allegra -med gullspira- Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. desember 2008 Ja like kjedelig hver mnd. Hvordan gikk det med deg Mina's mamma?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå