Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 jeg er faktisk ganske sur på typen min... det er TIESTO... og han blir dritt sur om jeg går,fordi det er så mye dop der. Han kan ikke selv gå,fordi det er dop der,og han har en fortid som gjør at han tar avstand fra det. Men selvom han har begrensniger her i livet,så må da jeg for fanen gjøre det jeg vil innen for visse grenser. Men NEI....for då blir han dritt sur og går. ÅÅÅÅÅ.. er sååå FORBANNA no..! (måtte bare få ut litt agresjon)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Jeg skal og på ¨tiesto ikveld, har ikke tenkt til å ruse meg på dop, det er forskjell å reise på raveparty som 18 åring , enn som voksen;-)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Ja, herregud ! Be han skjerpe seg.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 men jeg ruser meg da ikke. er bare han som har såå jæævla mye i mot dop. og forbinner konserten med raveparty fordi han kjenner til det miljøet. han vet at jeg ikke ruser meg,men har fått for seg at folk putter ting i drikken. å foresten.. jeg er ikke 18 år ! men 26 år ! så vil kalle meg voksen som 2 barns mor
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 5. desember 2008 #7 Skrevet 5. desember 2008 Jeg nekter å tro at noen orker å høre den musikken uten å ruse seg.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #8 Skrevet 5. desember 2008 ja det kan du si mette. sier meg egentlig enig der. hihi
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #9 Skrevet 5. desember 2008 Selv om det er mye dop der betyr jo ikke det at du skal ha da.. Kanskje han er redd for at du skal få noe i drikken din, hender jo det da.. :-( Men han vil ikke være m pga dop?? Er jo tåpelig å si da. Det er vel ikke sånn at man blir tilbydt så mye rart på en konsert el?? Har ikke vært på så mange konserter før, men de jeg har vært på har aldri noen tilbydt meg noe iallefall... Skal man drite i en konsert man vil gå på bare fordi det er mange dophuer som også skal dit?? Tullete.... Han får bli m og heller passe på deg da... :-)
Regnbuens barn™ . Skrevet 5. desember 2008 #10 Skrevet 5. desember 2008 Herrgud, kan jo få noe i drinken sin hvor som helst på andre steder, det er ikke mer utsatt på sentrum scene . Jeg skal gå, vi er mange som skal gå, som er fra 26 år og langt oppi 30 årene, uten å ruse oss. Gleder meg;-)
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #12 Skrevet 5. desember 2008 Hva eller hvem er TIESTO? Utested? Ble litt nysgjerrig her...=) Og dessuten synes jeg at voksne folk i voksne forhold ikke skal legge restriksjoner på hverandre, men stole på at den andre har dømmekraft selv. Så det så! =)
SuperGlad Skrevet 5. desember 2008 #13 Skrevet 5. desember 2008 ÅÅåhhhh misunnelig !!!!! Jeg hadde så lyst å dra men var utsolgt da jeg fikk ræva i gir. Det er faktisk ikke bare dopere som hører på Tiesto. Jeg var f.eks på Hyperstate da jeg var 17, klinke edru faktisk! Hadde en heeeerlig kveld! Kos deg mye :-) Han må jo forstå at du kan ta vare på deg selv! Hilsen ei som er om få dager også er 26 å tobarnsmor :-)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #14 Skrevet 5. desember 2008 syns ikke han er teit i det hele tatt jeg. han barre passer på deg!
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 5. desember 2008 #15 Skrevet 5. desember 2008 Tiesto er en dj,hihi:) Min type musikk,og ikke din,Olgamor;o) Jeg har sååå lyst å gå!! Men,men,jeg klarer meg uten..
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #16 Skrevet 5. desember 2008 Herregud, hadde blitt mer flau over ham som drar og hører på Tiesto.. Yikes, noe så flaut :-/ Snakk om dårlig musikksmak, trashy og harry techno/rave.. Hvor gammel er han?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #17 Skrevet 5. desember 2008 enda mer flau blir jeg over folk som ikke kan lese HA HA HA HA HA!
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #18 Skrevet 5. desember 2008 Ahhhhhh... jeg er med. Jeg datt ut på den tiden det fortsatt het techno. Trodde Tiesto var et utested, gjerne et med frynsete rykte siden kjæresten til HI ikke ville hun skulle gå der, hehe. Du får klare deg uten, men det er surt å sitte hjemme når man vet det er en knallbra konsert som man ikke kan være med på. Kanskje det kommer en neste gang?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #20 Skrevet 5. desember 2008 Stoler du ikke på mannen din? virker ikke som om du gjør det..
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #21 Skrevet 5. desember 2008 Haha, der er samboeren min ikveld;) Selv kan jeg ikke fordra den typen musikk, men lar da han gå alikevel.. Er heller ikke redd han skal dope seg.. Jeg ser da litt an mannen jeg velger å få barn og leve livet sammen med... Vet at han aldri ville gjort noe sånt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå