Gjest 5 andre Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Har født på Elverum 2 ganger før. Fornøyd med selve fødselsopplevelsen, og jordmødrene, men orker ikke å måtte gå hhv. 15 og 16 dager over en gang til (setter ikke igang i helga hvis de ikke MÅ). På lillehammer er det i alle fall ikke mer enn 10 dager over. (Regner med det igjen :-P )
Kazaya er fødeklar Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Hei! Har født to ganger på Lillehammer og bestilt fødeplass til nr 3 der også. Er godt fornøyd med dem og følte jeg ble bra tatt vare på. Mannen min fikk også lov å sove over etter fødsel noe jeg ser på som et stort pluss!
~Tjorven,overtid~ Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Hei! Fødte på Lillehammer da jeg fikk snuppa,og er veldig godt fornøyd med alle sammen der. Jeg ble satt i gang 11 dager på overtid,og alt gikk kjempefint! Vi var så heldige att vi fikk familierommet de har der,så sambo var der hele tiden:)
Gjest 5 andre Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Blir fristet til å bestille fødeplass der må jeg innrømme, meen... Om jeg for en gang skyld skulle finne på å starte fødselen helt uten hjelp, da hadde det jo vært kjekt å reise til elverum hvor jeg er kjent med fødeavd. fra før. He he. Vanskelig valg å ha halvveis i 1. trimester
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå