Gå til innhold

Erfaring med å føde på Lillehammer...

Anbefalte innlegg

Gjest 5 andre
Skrevet

Har født på Elverum 2 ganger før. Fornøyd med selve fødselsopplevelsen, og jordmødrene, men orker ikke å måtte gå hhv. 15 og 16 dager over en gang til (setter ikke igang i helga hvis de ikke MÅ). På lillehammer er det i alle fall ikke mer enn 10 dager over. (Regner med det igjen :-P )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Har født to ganger på Lillehammer og bestilt fødeplass til nr 3 der også. Er godt fornøyd med dem og følte jeg ble bra tatt vare på. Mannen min fikk også lov å sove over etter fødsel noe jeg ser på som et stort pluss!

Skrevet

Hei! Fødte på Lillehammer da jeg fikk snuppa,og er veldig godt fornøyd med alle sammen der. Jeg ble satt i gang 11 dager på overtid,og alt gikk kjempefint! Vi var så heldige att vi fikk familierommet de har der,så sambo var der hele tiden:)

Gjest 5 andre
Skrevet

Blir fristet til å bestille fødeplass der må jeg innrømme, meen... Om jeg for en gang skyld skulle finne på å starte fødselen helt uten hjelp, da hadde det jo vært kjekt å reise til elverum hvor jeg er kjent med fødeavd. fra før. He he. Vanskelig valg å ha halvveis i 1. trimester ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...