Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Og lager dere den i stekepanna eller i kjele.
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 hehe.. det er en tykk hvit saus helt enkelt... nesten som føyelsgrøt.. ikke fult så tykk da..
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Ja ,det vet jeg. Men trenger oppskrift. HI
prekæs Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Fikk du lyst på flesk nå heller? Du bruker fettet som er i panna etter at du har stekt flesket, tar i mel, rører og heller på melk. Salter og peprer. Hver forsiktig med salt hvis flesket er salt fra før og er det veldig mye fett i panna heller du av litt.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 som i flesk og duppe? (hvit) eller klubb og duppe? (brun)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Ja, det fikk jeg,pleide å spise det masse når jeg var yngre.syns det er kjempe godt.. Takk for oppskrift:) HI
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 5. desember 2008 #7 Skrevet 5. desember 2008 smelt smør, ha i hvetemel og melk til det blir passe konsistens.. salt, pepper og evt litt buljong.. Vi bruker fettet fra flesket oppå sausen etterpå vi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå