Gå til innhold

Hvordan lager dere duppe?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og lager dere den i stekepanna eller i kjele.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. det er en tykk hvit saus helt enkelt...

nesten som føyelsgrøt.. ikke fult så tykk da..

Skrevet

Ja ,det vet jeg.:)

Men trenger oppskrift.:)

HI

Skrevet

Fikk du lyst på flesk nå heller? Du bruker fettet som er i panna etter at du har stekt flesket, tar i mel, rører og heller på melk. Salter og peprer. Hver forsiktig med salt hvis flesket er salt fra før og er det veldig mye fett i panna heller du av litt.

Skrevet

som i flesk og duppe? (hvit) eller klubb og duppe? (brun)

Skrevet

Ja, det fikk jeg,pleide å spise det masse når jeg var yngre.syns det er kjempe godt..

Takk for oppskrift:)

HI

Skrevet

smelt smør, ha i hvetemel og melk til det blir passe konsistens.. salt, pepper og evt litt buljong..

Vi bruker fettet fra flesket oppå sausen etterpå vi..

Skrevet

Flesk og duppe.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...