Gå til innhold

Noen andre som er ca 6 fullgåtte uker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan står det til med dere?

Jeg er fremdeles litt sånn "kan ikke tro det er sant"-fase nå. Spesielt siden jeg har få symptomer. Men det går vel over snart:)

Videoannonse
Annonse
Gjest 5 andre
Skrevet

Tja. Trodee selv jeg var 7+1 i dag, men er visst nærmere 6+1. Har vært usigelig kvalm i 2 uker allerede, så merker godt at det er sant :) (Eller kanskje det er eksamenslesing som gjør det, He he)

Er vel ikke lenge før det dukker opp noen tydelige tegn, nei :)

Skrevet

He he he, jeg tror eksamenslesinga kan gjøre enhver kvalm jeg;)

Ja, jeg trenger ikke kvalme midt i eksamenstiden selv altså. Ikke misforstå. Men er veldig utlåmodig i forhold til når magen kommer som andregangs osv.

Skrevet

Hei hei

Hvordan står det til med deg? Hvor langt er du på vei nå?

Har holdt meg litt unna bim i det siste, men titter innom i ny og ne.

Er vel 6+5 idag og sliter litt med kvalme for tiden. Ikke så ille at jeg kaster opp (takk og lov) men nok til at jeg sliter med å spise for jeg blir så veldig uggen av det...

Skrevet

Jeg er bare 6+0 jeg twigsy. :) Ikke så mye. Men temmelig likt deg egentlig.

Veldig kjedelig med kvalmen. Husker den godt fra forrige gang. Da slet jeg med en fra uke 7 til 14/15. Var vel sykemeldt 6 uker. Urk. Kasta ikke opp, bare jevnlig kvalm hele tiden. Ikke noe gøy.

Gjest 5 andre
Skrevet

Ja, det første trimesteret er et langsomt trimester... Er liksom ikke gravid gravis. He he. Dessuten gjør denna lille spira det vanskelig med å konsentrere seg. Tenker mye på det i stedet for fag... ;)

Skrevet

Ja, og henger inne på bim f.eks.:) he he. Hjelper ikke at motivasjonen for fag er dalende i sammenheng med mindre tid til eksamen for min del. uff.

Skrevet

ikke langt etter meg da :)

Er ikke så ille at jeg er sykemeldt (bank i bordet) og sjefen min er såpass grei at jeg får lov til å ta meg en dag hjemme om jeg føler meg dårlig...

Skrevet

Så forståelsesfull sjef da. Det hjelper jo kjempemye. Det eneste som hjalp emg var afipran og hvile. + frisk luft og salt lakris.

Men afipranen sovna jeg jo av, så kom meg ikke på jobb uansett dessverre.

Gjest 5 andre
Skrevet

Jupp. Har bltt alt for lang tid inne på BIM. Men det er koselig da. Må ta meg sammen og få unnagjort de neste to eksamnene nå. Er da halveis om ikke noe annet..

Skrevet

Jepp nå er jeg 6+2 og i dag så jeg et bankende hjerte på UL :-)

Strever med kvalme, hele døgnet, blæ

Skrevet

hei..jeg er også snart 7 uker på vei.er kvalm og spyr hver morgen:(:(men men,kunne vel vært verre.når er terminen?

Skrevet

hei.. J-76

vært på UL alt du??er vel også rundt 6 uker på vei,har ikke vært hos lege ennå,men har sånn noenlunde peiling..hehe

Skrevet

Jeg har termin 4.august. Ikke vært hos legen enda, syns det er altfor tidlig for min del egentlig. :)

Skrevet

har også termin 4 aug :)men forandrer seg vel på ultralyden,pleier som regel det.mange symptomer el??

Skrevet

Ja, ikke sant:)

Har ikke så veldig mange symptomer. Kviser på ryggen, trøtt og griner for ingenting. :)

Regner du at du er 6+0 eller 5+6 i dag? Når jeg teller selv er jeg nemlig 6+0, men ifølge bim er jeg 5+6. :)

Skrevet

har trodd jeg er 6 pluss 0 men er ikke helt sikker,har bare regnet meg frem selv,ikke vært hos lege enda.er det første svangerskap el? :)merker også humørsvingninger godt,skal lite til før jeg sipper.men er uansett kvalmen som plager meg mest,ikke noe særlig å våkne til å måtte kaste opp :(

Skrevet

Nei, har en sønn på 2 fra før:) Men håper jeg slipper kvalmen jeg hadde med ham.

Skrevet

gratulerer såååå mye!! så gøy å se deg her :) har vært så sykt kvalm de siste to månedene, så jeg har ikke bimmet så mye --- så de stoooore nyhetene har gått meg hus forbi..

når har du termin?

stor klem :)

Skrevet

Hei hei micke:) Du er jo her ja! :D Hyggelig med flere kjentfolk.

Jeg har termin 4.august, så er ikke kommet så langt da. Og har bare vært her inne i noen små uker. :)

Hvor langt på vei er du nå?

Utenom kvalmen, hvordan er formen?

Skrevet

Er her ja, bare ikke så hyppig lengre :)

Jeg har termin 26. juni, altså jeg er 11+6 idag :) skal forresten på ul i morgen... gleder meg! har vært på en allerede (i uke 7) og fått sett og hørt hjertet. helt fantastisk! dette er jo i tillegg første gangen for oss :)

kvalmen er bittelitt bedre nå, så jeg håper jeg er over det verste... *krysser fingrene*. det har vært mye sofasliting! men trøster meg med at sterke symptomer tyder på at ting går som det skal :) så jeg må jo si at jeg har det fint, tross kvalmen.

gleder meg til å kjenne liv forresten! det blir spennende :D

hvordan går det med deg da? symptomer?

Skrevet

hei igjen!

Du er jo kjempelangt på vei du da. :)

Jeg er nå ca 6+4 bare.

Symptomene er foreløpig:

-kviser i fjes og på rygg

-humørsvingninger

-veeeldig trøtt de siste dagene

-veldig mange rare matlyster

Gleder meg til jeg er lenger på vei. Nå er det enda uvirkelig. Ikke fortalt noen det og ikke vært hos legen enda heller. Tenkte å vente med legen til etter nyttår. D vil jeg være mellom 10 og 12 uker når jeg får time.

Skrevet

Hei :-)

Jeg har også termin 4 august...foreløbig ihvertfall. Dette er min 3'de og jeg merker kvalmen tydeligere denne gangen. Den har kommet i bølger hver dag i ca en uke nå... Men andremann varte det fra 4-9 uke og med første merket jeg det i ca 14 dager, noen ettermiddager. Så det er bare blitt mer for hver gang. Sånn bortsett fra det er jeg usigelig trøtt...neste hele tiden.

Jeg også kommer til å vente med å kontakte lege/jordmor til jeg er ca 12 uker....synes det er greit. Gjorde det med forrige også...

Skrevet

Heisann!

Eg e ca 6+ et eller annet nå, står på bim at eg e i uke 7 nå da... Har iallfall termin ca 2.aug.. Husker deg fra bim forrige gang også, for eg har en jente på 2 år...

Eg har kvalme hver dag, noen dager mer enn andre, men stort sett hele dagen de fleste dager :o( Skal til lege 18.des, da e eg 8 uker på vei :o) så håper da å få en henvisning til ul....

Skrevet

Er 6+4 i dag, med termin 3 august og så bankende hjerte og en bitteliten ting på 56mm i dag :-) Neste kontroll 22 desembeer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...