Maud Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Vil og vil... Jeg har ikke tid jeg. Kjenner på magen og skuldrene at det er aaaaltfor travelt for tiden. Nå skal jeg hjem fra kontoret og overta en febervarm minstesnupp så mannen kan komme seg på julebord. Kanskje i kveld?
drømme* Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Er her jeg også, sånn litt tilogfra :-) Har vært hos fotografen og plukka bilder til album og til å ha på veggen iidag. Anbefaler 'Fotografene i Fredrikstad' på det varmeste. De er kjempeflinke.
Næsningsfrua Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Jeg har ett stk fokjølahostesnufsegudsåsynddeterpåmeg barn hjemme i dag, som blir rebelsk bare jeg ser på pcn. Så det er ikke viljen det står på! Men nå tar han en liten dupp, så da kan en vel våge seg frampå
iznogood Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 jeg vil, jeg vil... men; en med falsk krupp, en med lungebetennelse (hun er så syk at jeg blir helt mørkredd) og en som tviholder på spybøtten.... *sukk* så da blir det ikke mye tid på pc'en, nei.
Maud Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Uff da, Iznogood, det høres altfor mye ut på en gang! Håper du har mobilisert alt av edle riddere i din omgangskrets slik at du ikke er alene om det hele. Stor klem
iznogood Skrevet 6. desember 2008 #7 Skrevet 6. desember 2008 Alle riddere er utkommandert, så jeg kan vie meg mest mulig til minsta. Hun har hatt 40 noe i feber hele uken, og i går var hun så syk og slapp og helt borte for oss. Høres helt grusomt ut når hun puster. Så det blir ikke mye søvn på mor som ikke tør slippe barnet sitt av syne. Jeg hadde håbet pencilinet skulle virke mye bedre og mye raskere - men etterhvert må det vel bli bedre. Han med falsk krupp begynner å komme seg - og spybøtten til eldstemann er satt til side for kvelden :-) Så der er håp! Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå