JegOgGullet Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Hvor lang tid tok det før dere kom inn til reumatolog? Har ventet siden april nå. fikk brev om at jeg skulle få time innen nov, men det fikk jeg ikke. moren min har en muskelsykdom og lå nettopp inne på et revmatisk sykehus jeg skal til så hun spurte hvordan jeg lå ann i køen. fikk til svar at jeg ikke kunne vente å komme inn før feb/mars.. Jeg blir bare verre og verre. Kan legen min hjelpe meg med å komme fortere inn tror dere? Ille at det skal ta et år nesten for å få satt i gang en utredning.
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Hei! Jeg har ganske nylig blitt diagnostisert. Har kroniske muskelsmerter (fibromyalgi) og psoriasisartitt (en type leddgikt). Tror det varierer litt fra sykehus til sykehus hvor lang ventetid de har hos revmatolog. Jeg fikk behandlingsgaranti på 6 mnd. Fastlegen kan purre på timen, men hos meg hjalp det ikke. Tok omtrent akkurat et halvt år før jeg fikk timen. Det er utrolig slitsomt for oss med den lange ventetiden; mye smerter og fortvilelse! Lykke til; og god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå