Gå til innhold

Aldersforskjell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Er det noen her om har stor aldersforskjell mellom mor og far.

Her er det nemlig 22 og 38....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er for tiden 18 og 19, så ikke mer enn 9 mnd mellom oss:P Så kan vel ikke akkurat si at det er stor forskjell;)

Skrevet

Vi er begge 20, 88-modell begge to!

Skrevet

Er 19 og 28 her:)

Skrevet

Pappa'n til jenta er like gammel som meg (19 år), og pappa'n til han i magen er et år yngre enn meg (18 år).

• 2 uker senere...
Skrevet

20 og 38 her. Bodd sammen i overett og et halvt år nå. Hvordan taklet foreldrene dineat du ble gravid? Har ikke fortalt mine det enda. Såpass tidligenda at jeg vil vente. Kjekt og høre at det er andre også!

Skrevet

Faren til datteren er like gammel som meg (født i 89) og faren til lillemann i magen er et år yngre enn meg (født i 90).

Skrevet

eg er 20 og barnefaren er 20. men har fått ny type nå som eg har vert i sammen med i 9 mnd og er nok han eg får barn med senere i livet. og han er 35 nå ;)

Skrevet

Jeg er akk blitt 20. Min samboer er 21. Er 1,5 år mellom oss=) Helt passe syns jeg=)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er 19 og samboeren min er 21 :)

Skrevet

jeg er 21, han er 26, synes ikke det er så stor forskjell, er ikke sånn at noen legger merke til det i hvertfall.

Skrevet

Jeg er 22 og han blir 27 i morra :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

vi er like gamle.. han ble 22 i januar, jeg blir i mars..

har et "forhold" til en på 37, men veit ikke om vi tørr satse pga aldersforskjellen... (eller om han tørr heter det vel egentlig)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er 21 og han er 36, merker aldri noe til aldersforskjellen :)

Skrevet

"godt" å høre at det er flere med en aldersforskjell.. kanskje det er håp likevel

Skrevet

alder har ikke noe å si så lenge dere føler dere passer i sammen.

kjæresten min tenkte veldig mye på hva folk kom til å si. familie ,venner osv. og at eg fortsatt er under utdannelse. men han tok et valg. og han angrer ikke på det sier han. han har sagt at det er meg han vil leve livet med og ha barn med osv. så lenge man ikke er 20 og er sammen med en på 45 eller oppover så hehe. go for it sier eg .

eg blir 21 i mars og typen blir 36 i juli. eg kunne virkelig ikke drømt om en bedre kjærste for å si det sånn. han er den beste i mine øyne. og den perfekte stefar og far ( når vi får barn)

eg flytter i fra vestlandet til østlandet til sommeren. eg og minsten for å satse på dette. eg er veldig sikker og det er han også. vi har hatt avstandsforhold i 1 år nå. og det funker fett.

eg mener at så lenge man føler seg trygg og føler for det. så bør man ta noen sjangser i livet ;) lykke til ;)

Skrevet

Jeg er straks 24 og han er straks 35, så er jo 11 år forskjell på oss da :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Her er jeg 20 og jeg har en stefar til ungen som er 34...

Skrevet

stor og stor.. 5 år her, jeg er 20 og han er 25 vi har 2 barn sammen :)

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...