Gå til innhold

Hva tenker dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En barnefar kommer for å besøke barnet sitt som er 3 år. Barnet løper inn i et annet rom, slenger seg på gulvet og sier at pappa skal gå. Pappa blir jo selvsagt fortvilet for han har ikke gjort noe galt. Ungen ligger på gulvet og skjelver.

Denne barnefaren har helt siden fødselen blitt nektet å ha noe særlig med barnet og gjøre. Han har ikke gjort annet galt enn å ha sex med en dame han ikke var i forhold med. Han har hele tiden vært nødt til å jobbe og jobbe for å få se barnet sitt. Moren har gjort det hun har kunnet for å trenere. Nå får han treffe barnet 2 ganger i uken under oppsyn av moren. Familevern kontoret er det ikke noe hjelp i og ikke har han råd til å gå til rettsak.

Men hva tror dere om det jeg skrev i første avsnitt? Det er så vondt og se hvor vondt denne barnefaren har det. For jeg vet med sikkerhet at han elsker barnet sitt over alt og at han ikke har gjort noe som helst galt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at d må være nå galt med moren rett å slett. å mulig hun har fortalt barnet stykke ting om barnefar pga at hun er sint på han eller noe. Barn skal ikke bli utsatt for slike ting syns jeg. virker som mor bruker barnet sitt for å straffe far.

Skrevet

Jeg tenker stakkars mann og stakkars barn.

Hvorfor i all verden trenere samvær mellom far og barn hvis han er en skikket og god pappa..? Lurer på om hun vet konsekvensene.

Skrevet

Synes forferdelig synd på gutten og faren..........

Skrevet

Takk for svar.

Jeg har nok samme tankene som dere. At mor har sagt så mye negativt om faren at ungen får en reaksjon fordi ungen kjenner pappa som en snill mann. En mann ungen er glad i.

Men hva kan man gjøre? Denne dama sitter jo med all "makten". Som det er nå er hun i ferd med å få sitt høyeste ønske oppfylt, nemlig at barnefaren sier i fra seg kontakten med ungen. Han orker ikke se ungen ha det så vondt. Dette har gått sterkt inn på han.

Ikke har han råd til å gå til sak heller desverre. Sliter veldig med økonomien som det er han.

Familevernkontoret funker heller ikke. Det har han prøvd. Dama satt der og løy om han og han ble ikke trodd i det hele tatt. Og jeg VET at det han sier er sant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...