Gjest Kjeksmonsteret Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Jeg og samboer vil gifte oss i kirken. Men vi vil ikke ha noen gjester, høres sikkert merkelig for noen av dere men det er mange forskjellige grunner som ligger bak. Vi vil ha en seremoni der kun jeg, samboer og barnet vårt er med. Er dette mulig å gjennomføre? Noen som her gjort noe lignende eller vet noe om hvordan man går frem? Må forloverne være tilstede? Kjempe takknemlig for svar
påtjukken Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 skal ikkje si noe sikkert, men tror forloverene må vere med.. lykke til.. håper du får mer sikre svar:)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Tror faktisk ikke at forloverne må være der, jeg. Hørte nettop om et par som giftet seg i utlandet, og forloveren hadde ikke råd til å være med, så hun ble hjemme, men var fortsatt forlover.... (sært, ja jeg vet :-)
Kava Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Hei! Vi skal gjøre det samme! Man må ha forlovere,(som skriver under på et papir i forkant) men dei som jobber i kirken kan stille som vitne. Det var iallefall ingen problem der vi skal gifte oss. Ta kontakt med kirka, så ordner det seg helt sikkert:) Lykke til!
Gjest Kjeksmonsteret Skrevet 6. desember 2008 #6 Skrevet 6. desember 2008 Ok da ble jeg mye klokere. Skal ringe prestekontoret på mandag. Tusen takk dere =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå