Gå til innhold

Jeg bare MÅ skryte........


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag viste vekta MINUS 10 KILO!!!

:-D :-D

jippijippijippijippi........

 

Har holdt meg slavisk til slankekuren i 8 uker uten en eneste sprekk og jeg hadde ikke trodd jeg skulle klare det, men det gjorde jeg!

 

Dermed er 1.målet nådd og jeg ser optimistisk på fortsettelsen ;o)

 

 

 

Måtte bare ut med dette, og har bare mannen min og mamma og skryte til. hehe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER!!!

 

dele din kur?? trenger å få bort 30 kg.. 10 kg på 8 uker hadde vært topp

Skrevet

Hvilken kur har du gått på? Jeg har fått på meg 5 kg på 4 mnd....stopper ikke dette så er jeg redd jeg får trøbbel etterhvert?

Orker ingen ketolysekur nå i Jula :-S

 

 

Skrevet

ååå grattulere så masse:) du er kjempe flink.

 

Jeg å vill ned 10 kg,men har gått opp jeg pga mye stress:(:( hva er hemmligheten da?

Skrevet

Så flink du har vært!:)

 

Jeg skal ned 10-15 kg etter jul.. gidder ikke starte nå, altfor glad i julemat:)

Skrevet

Takk takk :o)

 

Det er ketolysekuren jeg går på.

Hadde et mislykket forsøk på den kuren for et halvt år siden, men bestemte meg for 8 uker siden at NÅ er det nok. Skal unne meg en liten julepause, men i januar er det tilbake for fullt helt til jeg har kvittet meg med 20 kg til. Altså 30 tilsammen...

 

Skrevet

WoW så flink du er!!!!

Gratulerer:o)))

Skrevet

Tusen takk! :o)

*rødme litt for er ikke så glad i selvskryt, men kjenner det gjør veldig godt nå*

Skrevet

Du har god grunn til å skryte av deg selv, og det har du lov til når du er så flink!

Gratulerer :-)

Skrevet

Bra Alba!! Vi får håpe at kiloene raser av oss etter jul også. Og at ikke for mange sniker seg på igjen =O) i jula. Lenge leve ketolysekuren!!

Skrevet

MoaMoa:

 

Ja, vi må passe på at ikke jula setter altfor store spor etter seg :-P

Jeg har lovet mannen hjemmelaget pizza og deilig gjærbakst, men vi vet jo at jula ikke varer helt til påske..hehe...

 

Skrevet

Gratulerer:) 10kg er jo MYE på 8 uker. Så flink du er..

Skrevet

Takktakk, Lillemeg :o)

 

Ja, 10 kg er mye og det kjennes godt når jeg går i trapper.

Tenkte på det sist jeg bar tunge handleposer opp trappa..kanskje det var vekttapet jeg bar...uff uff...Samtidig så mistet jeg nesten buksa, så i går bar det ut på bukseshopping :-D

Skrevet

Fordi jeg er så for selvskryt i dag, så plutselig hoppet innlegget mitt.... :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...