Alba44 Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 I dag viste vekta MINUS 10 KILO!!! :-D :-D jippijippijippijippi........ Har holdt meg slavisk til slankekuren i 8 uker uten en eneste sprekk og jeg hadde ikke trodd jeg skulle klare det, men det gjorde jeg! Dermed er 1.målet nådd og jeg ser optimistisk på fortsettelsen ;o) Måtte bare ut med dette, og har bare mannen min og mamma og skryte til. hehe....
Galskapens overhode Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 GRATULERER!!! dele din kur?? trenger å få bort 30 kg.. 10 kg på 8 uker hadde vært topp
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Hvilken kur har du gått på? Jeg har fått på meg 5 kg på 4 mnd....stopper ikke dette så er jeg redd jeg får trøbbel etterhvert? Orker ingen ketolysekur nå i Jula :-S
fox`y Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 ååå grattulere så masse:) du er kjempe flink. Jeg å vill ned 10 kg,men har gått opp jeg pga mye stress:( hva er hemmligheten da?
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Så flink du har vært! Jeg skal ned 10-15 kg etter jul.. gidder ikke starte nå, altfor glad i julemat:)
Alba44 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2008 Takk takk ) Det er ketolysekuren jeg går på. Hadde et mislykket forsøk på den kuren for et halvt år siden, men bestemte meg for 8 uker siden at NÅ er det nok. Skal unne meg en liten julepause, men i januar er det tilbake for fullt helt til jeg har kvittet meg med 20 kg til. Altså 30 tilsammen...
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. desember 2008 #8 Skrevet 5. desember 2008 WoW så flink du er!!!! Gratulerer:o)))
Alba44 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. desember 2008 Tusen takk! ) *rødme litt for er ikke så glad i selvskryt, men kjenner det gjør veldig godt nå*
Tante Bassa Skrevet 5. desember 2008 #10 Skrevet 5. desember 2008 Du har god grunn til å skryte av deg selv, og det har du lov til når du er så flink! Gratulerer :-)
en-to, lappe sko..... Skrevet 5. desember 2008 #11 Skrevet 5. desember 2008 Bra Alba!! Vi får håpe at kiloene raser av oss etter jul også. Og at ikke for mange sniker seg på igjen =O) i jula. Lenge leve ketolysekuren!!
Alba44 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #13 Skrevet 5. desember 2008 MoaMoa: Ja, vi må passe på at ikke jula setter altfor store spor etter seg :-P Jeg har lovet mannen hjemmelaget pizza og deilig gjærbakst, men vi vet jo at jula ikke varer helt til påske..hehe...
Trulte76 Skrevet 5. desember 2008 #14 Skrevet 5. desember 2008 Gratulerer:) 10kg er jo MYE på 8 uker. Så flink du er..
Alba44 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #15 Skrevet 5. desember 2008 Takktakk, Lillemeg ) Ja, 10 kg er mye og det kjennes godt når jeg går i trapper. Tenkte på det sist jeg bar tunge handleposer opp trappa..kanskje det var vekttapet jeg bar...uff uff...Samtidig så mistet jeg nesten buksa, så i går bar det ut på bukseshopping :-D
Alba44 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #16 Skrevet 5. desember 2008 Fordi jeg er så for selvskryt i dag, så plutselig hoppet innlegget mitt.... :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå