nissi32 Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Har vert hos lege å legen sier det er så mye som sjer så fort at det er derfor jeg har menssmerter altså voksesmerter. Er det mange som har det? blir litt redd... er 5 gangsfødende men utrolig hva man glemmer du.
Snikskytteren er storebror! Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 hoff ja... erøm og rar og stiv å støl... noen ganger klarer jeg ikke engang å sove på magen som jeg pleier.... klart det bekymrer meg, men innert inne vet jeg jo at det skal være sånn. Går med nr 2 å. er 9+1
nissi32 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2008 Ja man skal plages med mangt, men det er jo verdt det da...det er nesten som svake rier jeg kjenner å det er nesten som om livmorhalsen er ømm men har jo lest at livmorhalsen skal trekke seg opp og bakover for å beskytte fostret kanskje det er det som sjer.Er snart i uke 9
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 hei=) ville bare si at jeg også får mensen smerter...... jeg tror det er helt normalt, jeg er førstegangs fødende, men har hørt at det er sånn det skal være...... Jeg har hatt det sånn siden jeg skulle ha mensen sånn fra og til... er i 8.uke
Innflytteren Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Å det var godt å lese! Jeg har litt mensmurring om kvelden og er bare i uke 7, men ingen blod på dopapiret. Nå kan jeg slappe litt mer av *tenker positivt*
Blomster&bier Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Hei! Hadde endel mensmurringer sist uke, rett før IKM og rundt da, men de siste dagene har jeg bare vært stiv helt nedest i magen egentlig, kjennes ut som jeg har trent magemusklene nesten.. Er det livmoren som utvider seg eller, det er jo en muskel så kan vel kanskje føle seg litt stiv pga det som skjer der inne..?
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #7 Skrevet 5. desember 2008 Ja, jeg tro det er derfor.... så er det mye som vokser ikke bare livmor, men også bekken....... Jeg er 8 uker på vei og har sånne murringer innimellom, men jeg har gjort det til en liten peke pin at så lenge det går over og ikke varer i 1 døgn osv så skal jeg slappe av for min smerter varer i 5 min bare.....
Blomster&bier Skrevet 5. desember 2008 #8 Skrevet 5. desember 2008 Okii, takk for svar! Er ikke slik at jeg kjenner det hele tida nei, men er mer sånn som kommer og går i løpet av dagen.. idag har jeg faktisk ikke kjent så mye, men kan kjenne det f.eks hvis jeg hoster hardt osv.. Det er vel bare slikt som hører med, er veldig viktig å slappe av tror jeg.. Nyte svangerskapet og tenke positivt, det går bra med de aller fleste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå