Gå til innhold

har vært på ultralyd i dag.:)


Ellie86

Anbefalte innlegg

Reka mi hadde det bra. gikk tilbake ca 5 dager så da kommer jeg vel til å få termin rundt den 2 august, men henger litt på begge til jeg får vite litt sikrere hvilken dato det blir. er visst bar ca 6 uker på vei.

men første gang vi har sett hjertet slå:) har vært gravid 2 ganger før og mistet begge gangene, så det var veldig spesielt og se hjertet:)

får bare håpe at hjertet fortsetter å slå:)

 

men hvordan endrer jeg termin på siden min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann:)

Jeg var selv på UL den 3.12:) Fikk se det bankende hjertet og ble satt frem tre dager:) Så nå er jeg 9+5:) Synes tiden bare raser forbi:) Var helt ubeskrivelig å se den lille der inne:) Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. Så tidlig i svangerskapet dere er på ultralyd da.. Jeg må vente helt til 11 februar jeg.. Da er jeg i uke 20.. Synes det er sent jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme gjelder meg. Hvordan skal vi vite at det alt er bra da? Skal på legesjekk i 12. uke og ultralyd i uke 18... Det er lenge til... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ingen som får tildelt en tidlig UL i det offentlige sånn helt uten videre.

 

Enten må du betale for det på en privat klinkk (veldig mange som gjør), eller så kan du få det gratis ved et sykehus hvis du har hatt mange SA, eller andre komplikasjoner i svangerskapet.

 

Men er det bare nysgjerrigheten som driver dere må dere nok betale slik som veldig mange andre andre her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei jeg har oxo vært på ul det var da jeg trodde jeg var i uke 10, men fikk beskjed om at det bare var uke 9 etter størrelsen å dømme så nå har jeg 2 terminer en 3 juli å en 11 juli hehe

på julaften er jeg 12 uker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo bare bestille en time hos en gynokolog å det kan du gjøre som du vil selv. jeg ville gjort det om jeg var det for det er en utrolig følelse når du ser den lille:)

kos deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bestill en time hos en gynokolog selv da kan du se den lille på ul. du kan bestille så ofte du vi.

jeg synes det ble for lenge å vente helt til 29januar så jeg var hos en jeg selv bestilte time hos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...