jobber med saken har klart det Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Fikk beskjed om at jeg hadde væske i den ene egglederen. Eller noe slikt. Hva betyr det?? Noen som vet??
ida_hs Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 En jeg kjenner var på utredning nå å tok kikkhulloperasjon. Ho hadde mye slim å væske i egglederen som de fjernet. Det kan jo være det samme??
jobber med saken har klart det Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2008 dytter litt på denne:)
_Lotus_ Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Jeg snakket med en jente som hadde vært på ultralyd (innvendig), og da hadde gyn sett en eggpose som var på vei ned + at han sa hun hadde væske i egglederen, det betydde at hun nettopp hadde hatt eggløsning. Kan det stemme med din syklus? Kan kanskje bety andre ting også, men det var iallefall det han hadde sagt
jobber med saken har klart det Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2008 Vet ikke. Var i forbindelse med en sa. Fikk bare med meg at han sa noe om væske i eggleder. Men likte svaret ditt veldig godt da:) takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå