Gå til innhold

bade i badekar??

storebror og junibaby=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan man det når en er gravid?

har så bekkenvondt nå og tenkte kanskje det kunne lindre litt??

12 uker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og det var deilig=)=)

Gjest julestjerneblinkestjerne
Skrevet

Jeg våget meg på å gjøre det her om dagen, men var litt redd for hva babyen i magen ville synes om det da. Jeg kjente babyen ble noe forvirret og sparket igjen når det kom harde bølger mot magen. Er neimen ikke sikker på om det er stressende for en stakkars liten baby alle de dultene. Jeg forsøkte å sette meg så jeg ikke fikk dult rett i magen, men det blir jo en del likevel. Jeg trøstet meg med at babyen nok kjente på min puls at jeg var rolig, og dermed forstod at dette ikke var noe farlig.... Jeg vil jo ikke roe meg selv ned med boblebad om det stresser babyen.... Skulle gjerne visst litt mer om det her, for det er jo veldig all right med boblebad for egen del!!!!

Skrevet

Badekar er trygt:) men boblebad fikk jeg beskjed om å holde meg langt unna. d står jo i svømmehalene oxo d. at hjertesyke eller gravide skal ikke bruke bobblebadet.

Skrevet

badekar e trygt, eg går på babysvømming me jonas hver uke (bare 2 ganger igjen av kurset nå da) i oppvarmet klorbasseng så. :)og e i uke 14 selv

Gjest julestjerneblinkestjerne
Skrevet

Huff da - har ikke sett noen sånn plakat jeg... Men jeg er jo ikke akkurat hjertesyk, eller har noen problemer i svangerskapet. Hva er grunnen til at man ikke skal? Er det med tanke på støtene mot magen og for babyen sin del, eller med tanke på mors helse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...