Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Stakkars hunden min har en klo som er delt i to. Jeg kan løfte opp den ene delen av kloen og se rett inn på nervene i kloen. Han liker ikke når noe er borti foten, men han halter ikke. (dette er en hund som aldri syter). Hva kan jeg gjøre med dette? Har prøvd å rense kloen, teipe den og tatt en sokk på.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 viktig at du drar til dyrlegen så hunden ikke får varig men
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Amputert tå. Blant masse annet kjipt.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 herregud, nå får du gi deg..amputert tå?? Ring dyrlegen og hør du HI, ja, de kan kanskje få en infeksjon som kan føre til det ene og andre, men som oftest IKKE.
Süsse Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Det er ikke noe som heles av seg selv; så du må gå til dyrlegen. Her ble neglen fjernet og alt rensket. Etterhvert vokste det ut ny. Men et h...... med sokker, bandasje, holde hunden borte fra å slikke osv i en lang periode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå