enik<3M06&L08<3 Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 skulle ønske jeg kunne få alle verdensbarn hos meg, så jeg visste t ingen barn måtte oppleve dette! JEG HAR IKKE ORD.. jeg bare gråter, og skulle gitt alt for og få henne tilbake til verden og ta meg av henne. og gi henne KJÆRLIGHET.. stakkar lille baby. dette gjør meg virkelig vondt!!! http://pysih.com/2008/11/11/stephanie-lopez-andy-walters-and-steven-lopez/
Galskapens overhode Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 klarte bare å se de 4 første bildene de la på bordet, og det var nok for meg.. Dette kan ikke jeg se på.. Døde hun??
cherry coke Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Orker ikke å se. Hva er det for noe?
Galskapens overhode Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 det lille jeg fikk med meg var at det var en babyjente som var mishandlet seksuelt og slått av foreldrene sine i mexico.. leste litt på nettet nå, ser at hun døde..
enik<3M06&L08<3 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2008 hun ble misshandlet til døde av sine foreldre og onkel. hun ble biti, kastet i veggen, voldtatt. til hun døde av skadene... dette er det værste tilfelle av barnemisshandlig man vet om. det finnes ikke bilder av henne hvor un smiler el ler.. de eneste bildene er de som ble tatt etter hun var død(foreldrene tok seg aldri bryet med og ta bilder) jeg kunne skrivd masse, men jeg orker ikke, trur jeg kaster opp snart:(
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Dette er en hel horribel sak og den endte med nye strafferammer for barnemishandling i USA... (eller iallefall i staten de bodde)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2008 ja, og bare at de har valgt og gi så mye info, så alle kan få se, og skjønne at en tlf for mye er bedre enn en for lite er jo super bra... det jeg ikke fatter er hvordan npen i det heletatt kan finne på og gjøre noe av det der mot et barn, og hvordan de kan fortsette når de hører det smarte skriket fra et barn... jeg er måløs!!!
Galskapens overhode Skrevet 5. desember 2008 #8 Skrevet 5. desember 2008 verden er et grusomt sted.. At mennesker kan gjøre dette mot sine egne barn??
enik<3M06&L08<3 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. desember 2008 forstå det dem som kan, jeg kan ialllfall ikke:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå